שיאומי כשר.
-
תפנה ל @שלומ
הוא סוכן מכשירים, לכאורה הוא יוכל לעזור לך. -
-
-
@יעקב-ישראל באיזה טלפון הלך לך המיקרופון?
זה עניין של עד 50 שקל וחצי דקה עבודה...@Yair הלך לו בנוקיה 208
-
@Yair הלך לו בנוקיה 208
-
@אברהם-הקטן נו?
דקה עבודה, סביבות 50 שקל.
יכול להיות שגם סתם נחלשה לו שם ההברגה או שהזיזי זהב שעל הלוח לא יושבים בדיוק במקום וצריך קצת ליישראותם.@Yair
@יעקב-ישראל רוצה כבר לנסות משהו חדש -
@Yair
@יעקב-ישראל רוצה כבר לנסות משהו חדש -
@Yair יודע אדם נפש בהמתו (ח"ו משל בלבד)
-
@Yair אמר בשיאומי כשר.:
@uri ממליץ לחכות קצת ברכישות.
גרסאות כשרות מיוחדות בקרוב יהיו בשוק...ובמיוחד אם זה נכון אז בכלל ישתנה המצב
@beri-zip2 אמר בשיאומי כשר.:
@Yair אמר בשיאומי כשר.:
@uri ממליץ לחכות קצת ברכישות.
גרסאות כשרות מיוחדות בקרוב יהיו בשוק...ובמיוחד אם זה נכון אז בכלל ישתנה המצב
מה 'זה' יעזור?
-
@Yair יודע אדם נפש בהמתו (ח"ו משל בלבד)
-
-
@שמואל אני מכיר אותו
זה עקיצה פנימית
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואיפה עולה 50 שח -
@שמואל אמר בשיאומי כשר.:
@אברהם-הקטן אמר בשיאומי כשר.:
נפש בהמתו
איך אתה מדבר??????
@אברהם-הקטן אמר בשיאומי כשר.:
@Yair יודע אדם נפש בהמתו (ח"ו משל בלבד)
אולי כשזה מודגש זה יותר טוב?
-
חברים קניתי אותו אתמול וכבר החזרתי לחנות
בעז"ה בימים הקרובים אכתוב סקירה מפורטת
חד משמעית התאכזבתי -
חברים קניתי אותו אתמול וכבר החזרתי לחנות
בעז"ה בימים הקרובים אכתוב סקירה מפורטת
חד משמעית התאכזבתי@יעקב-ישראל
מעניין
כי היה לי את הלא כשר והוא מכשיר פצצה
איכות שמע וקלט מעולים,
תפריט נוח וברור, חזק ומסיבי,
מעניין מה שינו בגירסה הכשרה שכ"כ התאכזבת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אתה עונה בשבילו?