באג | בעיה בגרירה לשורת המשימות
-
מקווה שאני שואלת במקום נכון.
מאז שהמחשב שלי עבר לגרסה של וינדוס 11,
אין לי אפשרות לגרור פריטים מתיקיה לתיקיה, או מתוכנה לתוכנה דרך שורת המשימות.
זה מסמן לי כמו איקס אדום מוקף בעיגול.
כנ"ל גם אם אני רוצה להצמיד תוכנה לשורת המשימות.
אשמח לעזרה
תודה@איילה17 כתב בבאג | בעיה בגרירה לשורת המשימות:
מאז שהמחשב שלי עבר לגרסה של וינדוס 11,
אין לי אפשרות לגרור פריטים מתיקיה לתיקיה, או מתוכנה לתוכנה דרך שורת המשימות.
זה מסמן לי כמו איקס אדום מוקף בעיגול.התפרסם על זה כאן מזמן סקריפט שפותר את זה... אפשר לגגל בפורום ולמצוא
-
מקווה שאני שואלת במקום נכון.
מאז שהמחשב שלי עבר לגרסה של וינדוס 11,
אין לי אפשרות לגרור פריטים מתיקיה לתיקיה, או מתוכנה לתוכנה דרך שורת המשימות.
זה מסמן לי כמו איקס אדום מוקף בעיגול.
כנ"ל גם אם אני רוצה להצמיד תוכנה לשורת המשימות.
אשמח לעזרה
תודה@איילה17 כתב בבאג | בעיה בגרירה לשורת המשימות:
אין לי אפשרות לגרור פריטים מתיקיה לתיקיה, או מתוכנה לתוכנה דרך שורת המשימות.
יש תוכנה שמשנה את כל תפריט ההתחל ושורת המשימות ואז ניתן לגרור ולהצמיד כבעבר:
StartBack AiO 1.0.59.1.exe
יש תוכנה שפותרת רק את הבעיה של גרור ושחרר:
Windows11DragAndDropToTaskbarFix.exe -
@איילה17 כתב בבאג | בעיה בגרירה לשורת המשימות:
אין לי אפשרות לגרור פריטים מתיקיה לתיקיה, או מתוכנה לתוכנה דרך שורת המשימות.
יש תוכנה שמשנה את כל תפריט ההתחל ושורת המשימות ואז ניתן לגרור ולהצמיד כבעבר:
StartBack AiO 1.0.59.1.exe
יש תוכנה שפותרת רק את הבעיה של גרור ושחרר:
Windows11DragAndDropToTaskbarFix.exe@יוסי-מחשבים איך אני מחזיר חזרה את הסרגל של התחל לברירת מחדל של וינדוס 11
-
@יוסי-מחשבים איך אני מחזיר חזרה את הסרגל של התחל לברירת מחדל של וינדוס 11
@חסידישער כתב בבאג | בעיה בגרירה לשורת המשימות:
@יוסי-מחשבים איך אני מחזיר חזרה את הסרגל של התחל לברירת מחדל של וינדוס 11
אפשרות א: מסיר את התוכנה:
חפש בהתחל "שורת הפקודה" או "הפעלה" והכנס:C:\Program Files\StartAllBack\StartAllBackCfg.exe /uninstallכמובן שאפשר להסיר דרך לוח הבקרה/הגדרות
אפשרות ב: השבתה בהגדרות התוכנה:
חפש בהתחל "שורת הפקודה" או "הפעלה" והכנס:C:\Program Files\StartAllBack\StartAllBackCfg.exeאו הקלק ימני על סמל/תפריט ההתחל ולחץ "מאפיינים":
להשבתת תפריט ההתחל בלבד לך ל"תפריט התחלה" ובצד שמאל העבר את המצב מ"פעיל" ל"לא פעיל".
להשבתת שורת המשימות לך ל"שורת המשימות" ובצד שמאל העבר את המצב מ"פעיל" ל"לא פעיל", לחץ על "אתחל עכשיו".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות