בעיה | בעיה בכרטיס מיקרו
-
קניתי נגן אולטרה פלוס וכשאני מכניס לתוכו כרטיס מיקרו הוא מבקש פירמוט והתקנה על הנגן בקיצור עשיתי פירמוט לכרטיס וזה התחיל לעבוד רגיל למחרת הוא כותב לי בנגן שהכרטיס שגוי וצריך לפרמט אותו מחדש אז עשיתי פירמוט וזה לא עזר וכשאני מכניס את הכרטיס למחשב הוא מראה לי שיש בעיה בכונן וצריך לתקן את זה אז אני מתקן ומפרמט ולא קורה שום דבר לכרטיס יעני לא נמחק כלום והוא מראה שהכרטיס עדיין תקול מי שיודע איך מתקנים את הכרטיס אשמח מאד תודה רבה
-
קניתי נגן אולטרה פלוס וכשאני מכניס לתוכו כרטיס מיקרו הוא מבקש פירמוט והתקנה על הנגן בקיצור עשיתי פירמוט לכרטיס וזה התחיל לעבוד רגיל למחרת הוא כותב לי בנגן שהכרטיס שגוי וצריך לפרמט אותו מחדש אז עשיתי פירמוט וזה לא עזר וכשאני מכניס את הכרטיס למחשב הוא מראה לי שיש בעיה בכונן וצריך לתקן את זה אז אני מתקן ומפרמט ולא קורה שום דבר לכרטיס יעני לא נמחק כלום והוא מראה שהכרטיס עדיין תקול מי שיודע איך מתקנים את הכרטיס אשמח מאד תודה רבה
-
- אתה צריך את החומר או את הדיסק?
- תחבר את הדיסק המדובר למחשב ותעלה תמונה מניהול דיסקים (WIN+X > ניהול דיסקים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות