עזרה | שיחזור הגדרות יאנג
-
-
הכשרתי יאנג לפי המדריך הזה
והסים לא עובד טוב, יש שיחות נכנסות שלא מופיעות וגם לשיחות יוצאות לוקח זמן עד שזה מתחבר,
חשבתי אולי מחקתי קבצי מערכת ששיבשו,
אשמח לדעת איך משחזרים את הפלאפון למצב המקורי, או שמישהו מכיר את הבעיה ויכול לעזור לי.
תודה רבה!! -
@זה-אני-1 יש לך כאן סרטון איך מאפסים את המכשיר שיהיה כמו חדש רק שים לב שכל החומר נמחק https://madrichim.ovh/topic/68/מדריך-לריקברי-recovery-איך-עושים-איפוס-ועוד-סרטון-הדרכה-לאיפוס-המכשיר
-
-
@בן-ציון אז אין דרך לשחזר את מה שנמחק?
ואגב ניסיתי לאפס את הפלאפון וזה נתקע לי על GALAXY בפתיחה..... -
@זה-אני-1 כתב בעזרה | שיחזור הגדרות יאנג:
@בן-ציון אז אין דרך לשחזר את מה שנמחק?
ואגב ניסיתי לאפס את הפלאפון וזה נתקע לי על GALAXY בפתיחה.....צריך לצרוב גירסא מחדש
-
@בן-ציון אז אין דרך לשחזר את מה שנמחק?
ואגב ניסיתי לאפס את הפלאפון וזה נתקע לי על GALAXY בפתיחה..... -
@זה-אני-1 כתב בעזרה | שיחזור הגדרות יאנג:
@בן-ציון אז אין דרך לשחזר את מה שנמחק?
ואגב ניסיתי לאפס את הפלאפון וזה נתקע לי על GALAXY בפתיחה.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות