בירור | הקלטת המחשב
-
@הרב-החשוב בעיקרון אמור להיות בהגדרות אופציה כזו
-
@הרב-החשוב בעיקרון אמור להיות בהגדרות אופציה כזו
@המלך-הגדול אפה בהגדרות?
-
@המלך-הגדול אפה בהגדרות?
-
@הרב-החשוב כתב בבירור | הקלטת המחשב:
האם יש אפשרות שהמחשב יקליט את מה שהוא משמיע ברמקול בלי להקליט רעשים חיצונים
אתה יכול להשתמש באדיו סיטי בשביל זה כמובן גם אם התוסף ששלחו לך בפוסט עייל
-
@הרב-החשוב
אתה יכול גם באמצעות שני האופציות הבאות. או ע"י זה או ע"י התוכנה הזאת הוראות הפעלה
@אברך-מייבין כתב במי רוצה לעזור לי ליצור תוכנה שמחליפה הקלטה לטקסט:מתקינים את VBCABLE_Driver_Pack43 כמנהל מערכת (ההורדה של התוכנה הזו מכאן - https://www.vb-audio.com/Cable/index.htm)
מפעילים מחדש את המחשב
נכנסים ללוח הבקרה שם לוחצים על קול ומשנים את התקן ברירת המחדל להתקן החדש -
@הרב-החשוב אם אתה משתמש בווינדוס 10 או 11 תלחץ על win+G ואתה תיכנס ישירות לממשק שבו תוכל להקליט מסך ואודיו ואם תרצה גם מיקרופון ומצלמה
(זה לא מקליט את שולחן העבודה כי זה מיועד בעיקר למשחקים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות