בקשת מידע | איך יוצרים אנימציה
-
יש לי תמונה שמיועדת עבור אנימציה מדובר בתמונה של דמות
אשמח לדעת האם מישהו יודע לכוון אותי לנושא או לתוכנה שאמורה לאזור לי או לכל ידע אחר
תודה רבה -
יש לי תמונה שמיועדת עבור אנימציה מדובר בתמונה של דמות
אשמח לדעת האם מישהו יודע לכוון אותי לנושא או לתוכנה שאמורה לאזור לי או לכל ידע אחר
תודה רבה@כמה-טוב-השם יש אפטר אפקטס אבל אפשר גם בפרמייר [במידה פחותה הרבה יותר]
-
@כמה-טוב-השם יש אפטר אפקטס אבל אפשר גם בפרמייר [במידה פחותה הרבה יותר]
@בין-אדם-לחבירו לא הכרתי בפרמייר
ולגבי אפטר אפקטס אשמח לדעת האם זה קל/קשה התוכנה בעברית או לא
וכל שביב מידע בנושא
תודה רבה -
יש לי תמונה שמיועדת עבור אנימציה מדובר בתמונה של דמות
אשמח לדעת האם מישהו יודע לכוון אותי לנושא או לתוכנה שאמורה לאזור לי או לכל ידע אחר
תודה רבהפוסט זה נמחק! -
@בין-אדם-לחבירו לא הכרתי בפרמייר
ולגבי אפטר אפקטס אשמח לדעת האם זה קל/קשה התוכנה בעברית או לא
וכל שביב מידע בנושא
תודה רבה@כמה-טוב-השם אפטר באנגלית עם תמיכה לעברית כלומר כתיבה מימין לשמאל.
@כמה-טוב-השם כתב בבקשת מידע | איך יוצרים אנימציה:
האם זה קל/קשה
תלוי לאיזה רמה אתה רוצה להגיע בתוכנה. לאנימציות פשוטות לא צריך לדעת הרבה מאוד ככה שזה יהיה קל
@כמה-טוב-השם כתב בבקשת מידע | איך יוצרים אנימציה:
וכל שביב מידע בנושא
תעשה גוגל תקבל הרבה מידע יש גם ביוטיוב מדריכם על התוכנה מרמת הבסיס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות