בירור | סמסונג יאנג 2 סימים
-
E elazar העביר נושא זה מ-כללי - עזרה הדדית ב-
-
רציתי לברר כמה דברים על המכשיר הזה.
1 מה שם הדגם המדוייק שלו
2 האם אפשרי לעשות רוט על מכשיר כזה
3 האם אפשרי להגדיר שם שסים אחד יהיה כשר והשני עם SMS
4 האם יש למישהו קישור לעליאקספרס או מקום אחר שאפשר להשיג אותו בזול.תודה רבה מראש.
@TelegApps כתב בבירור | סמסונג יאנג 2 סימים:
1 מה שם הדגם המדוייק שלו
G130H
2 האם אפשרי לעשות רוט על מכשיר כזה
3 האם אפשרי להגדיר שם שסים אחד יהיה כשר והשני עם SMSכן
4 האם יש למישהו קישור לעליאקספרס או מקום אחר שאפשר להשיג אותו בזול.
-
רציתי לברר כמה דברים על המכשיר הזה.
1 מה שם הדגם המדוייק שלו
2 האם אפשרי לעשות רוט על מכשיר כזה
3 האם אפשרי להגדיר שם שסים אחד יהיה כשר והשני עם SMS
4 האם יש למישהו קישור לעליאקספרס או מקום אחר שאפשר להשיג אותו בזול.תודה רבה מראש.
@TelegApps מה שהוא הביא לך זה יאנג 2 וזה לא נראה בדיוק אותו דבר
אבל יש אחד שזה בדיוק אותו המכשיר רק אם 2 סימים קוראים לGT-S6312 והוא די יקר
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=GT-S6312&_sacat=0 -
@TelegApps מה שהוא הביא לך זה יאנג 2 וזה לא נראה בדיוק אותו דבר
אבל יש אחד שזה בדיוק אותו המכשיר רק אם 2 סימים קוראים לGT-S6312 והוא די יקר
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=GT-S6312&_sacat=0@מוטי-ברנד מה ידוע לך על המכשיר לגבי השאלות שלי?
-
@מוטי-ברנד מה ידוע לך על המכשיר לגבי השאלות שלי?
@TelegApps זה כמו יאנג בדיוק חוץ מזה שזה תומך ב2 סימים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות