עזרה בהגדרת ווינדוס
-
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים אז מה לעשות?
עדכנת את דרייבר התצוגה לאחר עדכון הווינדוס?
@יוסי-מחשבים אני לא בטוח דרך IOBIT זה מספיק
-
@יוסי-מחשבים אני לא בטוח דרך IOBIT זה מספיק
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים אני לא בטוח דרך IOBIT זה מספיק
לא, באיזה מחשב מדובר נייח/נייד?
אם נייד באיזה חברה+דגם? -
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים אני לא בטוח דרך IOBIT זה מספיק
לא, באיזה מחשב מדובר נייח/נייד?
אם נייד באיזה חברה+דגם?@יוסי-מחשבים נייח
-
@יוסי-מחשבים נייח
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים נייח
תכנס לשורת הפקודה ותכניס:
wmic baseboard get product,Manufacturer,version,serialnumberאת מה שתקבל תעלה לכאן
-
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים נייח
תכנס לשורת הפקודה ותכניס:
wmic baseboard get product,Manufacturer,version,serialnumberאת מה שתקבל תעלה לכאן
-
אם יש לך 64 סיביות זה הדרייבר שאתה צריך:
https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/07VGA/VGA_RS3_4849_20171221.zip
וזה הקישור להורדת כל הדרייברים למחשב שלך:
https://www.asus.com/us/Motherboards/PRIME-B250M-A/HelpDesk_Download/ -
אם יש לך 64 סיביות זה הדרייבר שאתה צריך:
https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/07VGA/VGA_RS3_4849_20171221.zip
וזה הקישור להורדת כל הדרייברים למחשב שלך:
https://www.asus.com/us/Motherboards/PRIME-B250M-A/HelpDesk_Download/@יוסי-מחשבים יש לי סיביות 64 מה עדיף להתקין הכל או רק את הראשון?
-
@יוסי-מחשבים יש לי סיביות 64 מה עדיף להתקין הכל או רק את הראשון?
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים יש לי סיביות 64 מה עדיף להתקין הכל או רק את הראשון?
מה הכוונה ראשון או הכל, הבאתי לך קישור רק לדרייבר אחד
-
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים יש לי סיביות 64 מה עדיף להתקין הכל או רק את הראשון?
מה הכוונה ראשון או הכל, הבאתי לך קישור רק לדרייבר אחד
@יוסי-מחשבים אה הבנתי תודה
-
@116nxh9 אמר בעזרה בהגדרת ווינדוס:
@יוסי-מחשבים יש לי סיביות 64 מה עדיף להתקין הכל או רק את הראשון?
מה הכוונה ראשון או הכל, הבאתי לך קישור רק לדרייבר אחד
@יוסי-מחשבים מה צריך לעשות?

-
תפתח את AsusSetup
-
תפתח את AsusSetup
@יוסי-מחשבים אותה תוצאה
-
יש לך ווינדוס 10 כן?
-
יש לך ווינדוס 10 כן?
@יוסי-מחשבים ווינדוס 10 x64
-
@יוסי-מחשבים ווינדוס 10 x64
-
@יוסי-מחשבים מספיק לא?

-
עדכנת את כל עדכוני ווינדוס הזמינים?
-
עדכנת את כל עדכוני ווינדוס הזמינים?
@יוסי-מחשבים באמצע להוריד
-
@יוסי-מחשבים באמצע להוריד
@יוסי-מחשבים הורדתי ועדכנתי ועדיין לא עובד
-
הפעלת מחדש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
