בעיה | נוקיה 8000 - בעיה בשיחות אחרונות
-
@הגאון כתב בבעיה | נוקיה 8000 - בעיה בשיחות אחרונות:
@מישהו12 לא ביקשתי עצות ביקשתי פיתרון
נתתי לך.
זה בעיה בגרסא. לך לחנות כדי שיצרבו לך גרסא חדשה\יתנו לך מכשיר חדש. -
יש לי בעיה כשאני לוחץ על שיחות אחרונות הוא מראה את זה לשניה ואז נהיה מסך ירוק משהו יכול לפתור לי את הבעיה?????
@הגאון
איפה אפשר להשיג את המכשיר הזה בזול? -
@הגאון
איפה אפשר להשיג את המכשיר הזה בזול?@יעקב-אליעזר אל תקנה זה מכשיר זבל
-
לי היה את הבעיה הזאת ועשיתי איפוס וזה יסתדר לי
-
לי היה את הבעיה הזאת ועשיתי איפוס וזה יסתדר לי
@בינימין-חזן-2 איך עושים איפוס?
-
@בינימין-חזן-2 איך עושים איפוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות