דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד

בקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
17 פוסטים 8 כותבים 835 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N nraych

    יש לי נגן אולטרא מקס ושאני עושה חיפוש של וידיאו במנהל הקבצים הוא פותח לי את הוידיאו

    ד מנותק
    ד מנותק
    דודי בלוי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @nraych אם אתה רוצה לבטל לגמרי את הווידיאו בנגן שלך
    אז תבדוק דרך איזה אפליקציה אתה פותח קבצי וידיאו כגון:
    נגן MX PRO / סרטי וידיאו וכו'
    תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

    25802 צ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ד דודי בלוי

      @nraych אם אתה רוצה לבטל לגמרי את הווידיאו בנגן שלך
      אז תבדוק דרך איזה אפליקציה אתה פותח קבצי וידיאו כגון:
      נגן MX PRO / סרטי וידיאו וכו'
      תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

      25802 מנותק
      25802 מנותק
      2580
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @דודי-בלוי

      @צדיק-0 כתב בבקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד:

      הוא חסום להתקנת אפליקציות

      וגם לפעמים זה הסייר קבצים שיש לו נגן וידאו מובנה או הגלריה...

      בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 25802 2580

        @דודי-בלוי

        @צדיק-0 כתב בבקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד:

        הוא חסום להתקנת אפליקציות

        וגם לפעמים זה הסייר קבצים שיש לו נגן וידאו מובנה או הגלריה...

        ד מנותק
        ד מנותק
        דודי בלוי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @2580 לפחות שינסה

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד דודי בלוי

          @2580 לפחות שינסה

          מ מנותק
          מ מנותק
          מתענין+ 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דודי בלוי

            @nraych אם אתה רוצה לבטל לגמרי את הווידיאו בנגן שלך
            אז תבדוק דרך איזה אפליקציה אתה פותח קבצי וידיאו כגון:
            נגן MX PRO / סרטי וידיאו וכו'
            תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

            צ מחובר
            צ מחובר
            צצצצצ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @דודי-בלוי כתב בבקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד:

            תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

            אין כזה דבר להסיר ככה אפליקציות מערכת..

            מ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • צ צצצצצ

              @דודי-בלוי כתב בבקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד:

              תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

              אין כזה דבר להסיר ככה אפליקציות מערכת..

              מ מנותק
              מ מנותק
              מתענין+ 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @צצצצצ לפי ידעתי כנ”ל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צצצצצ

                @דודי-בלוי כתב בבקשת מידע | איך מבטלים וידיאו בנגן אנדרואיד:

                תיכנס להגדרות - אחסון - אפליקציות - האפליקציה של הוידיאו - הסר התקנה

                אין כזה דבר להסיר ככה אפליקציות מערכת..

                ד מנותק
                ד מנותק
                דודי בלוי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @צצצצצ שינסה לבדוק אם זה לא אפליקציית מערכת

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דודי בלוי

                  @צצצצצ שינסה לבדוק אם זה לא אפליקציית מערכת

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מתענין+ 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @דודי-בלוי אבל אין אפשרות התקנה אז לא מסתבר שלא יהיה אפליקציית מערכת

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מתענין+ 0

                    @דודי-בלוי אבל אין אפשרות התקנה אז לא מסתבר שלא יהיה אפליקציית מערכת

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודי בלוי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @מתענין-0 זה לא קשור
                    הרבה פעמים כשהם בונים את הגירסא הם מוסיפים כל מיני משחקים
                    אך לא מגדירים את זה כיישום מערכת וניתן להסיר אותה ללא כל חשש

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דודי בלוי

                      @מתענין-0 זה לא קשור
                      הרבה פעמים כשהם בונים את הגירסא הם מוסיפים כל מיני משחקים
                      אך לא מגדירים את זה כיישום מערכת וניתן להסיר אותה ללא כל חשש

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מתענין+ 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתענין+ 0
                      #15

                      @דודי-בלוי האפליקציות הנ”ל לא מותקנות
                      הם רק קובצי מערכת (לפחות בסתם כך)

                      ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מתענין+ 0

                        @דודי-בלוי האפליקציות הנ”ל לא מותקנות
                        הם רק קובצי מערכת (לפחות בסתם כך)

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דודי בלוי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודי בלוי
                        #16

                        @מתענין-0 ייתכן מאוד שאתה צודק
                        אבל בכל אופן יש סיכוי קל שלא
                        ולכן אני הייתי מציע לו לבדוק

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מתענין+ 0

                          @דודי-בלוי האפליקציות הנ”ל לא מותקנות
                          הם רק קובצי מערכת (לפחות בסתם כך)

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודי בלוי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @מתענין-0 לא הבנתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר