בעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס
-
@NH-LOCAL הווינדוס נותן כחמש אופציות חדש מחק אתחל וכו'
והאתחל היה בהיר ואי אפשר ללחוץ עליו -
@NH-LOCAL בעיקרון זה מה שאני עושה אבל הוא רוצה להעלות את הוינדוס על המחשב,
איפה הפוסט הזה?
תודה רבה -
@אברהם-א רק עכשיו אני רואה את התמונה שהעלית. לא הבנתי אותך.
כאן יש הסבר על מנהל התקן https://mitmachim.top/topic/16604/דרייבר-נצרך-בהתקנת-ווינדוס-במעבדי-דור-11-לא-מצאנו-כוננים-כדי-לקבל-מנהל-התקן-לאחסון-לחץ-על-טען-מנהל-התקן
יש שם קובץ זיפ להורדה, תוריד אותו ותחלץ, ואז את התיקיה המחולצת תעתיק לתוך הדיסק און קי (או לדיסק און קי אחר).
כשתחבר את הדיסק און קי תוכל לבחור את התיקיה עם הדרייברים בשביל לטעון מנהל התקן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


מוזר הוא לא מראה לי שום זיכרון