מדריך | פתיחת DIAG וסגירתו בפלאפונים מבוססי אנדרואיד
-
שלום חברים, במדרך הקצר הבא אני אסקור בקצרה איך לפתוח יציאת diag בסוללרים, מדריך זה הוא שלב בשינוי imei של כמה מסוגי המכשירים בשוק.
דרוש:
- מכשיר מרוטט. [דהיינו שיש לו גישת שורש - רוט]
- דרייברים למכשיר או המעבד הספצפיפי [אני אישית מעדיף דרייבר למכשיר ולא למעבד כי בד"כ הוא יותר פרטני]
- מחשב עם adb [במקרה ואין לכם הורידו אותו מכאן]
לחילופין השתמשו עם התוכנה הנהדרת הזו של @Ykingsmart הקינג, ותבחרו באפשרויות נוספות > adb shell ודלגו לשלב 3 במדריך].
שלב 1: פתחו שורת הפקודה, והקלידו:
cd C:/(SDK Platform Tools location)שלב 2: הקלידו: [אם ברצונכם לראות אם המכשיר אכן מחובר. קרדיט: @mefateach התותח]
adb devicesשלב 3: הקלידו:
adb shellשלב 4: הקלידו:
suשלב 5: הקלידו:
setprop sys.usb.config diag,adbזהו ה DIAG פתוח!
לסגירת ה DIAG: חזרו על השלבים הנ"ל ובשלב 4 הקלידו במקום את השורה הבאה:
setprop sys.usb.config mtp,adbבהצלחה רבה!
-
א אליר325000 התייחס לנושא זה ב
-
א אליר325000 התייחס לנושא זה ב
-
שלום חברים, במדרך הקצר הבא אני אסקור בקצרה איך לפתוח יציאת diag בסוללרים, מדריך זה הוא שלב בשינוי imei של כמה מסוגי המכשירים בשוק.
דרוש:
- מכשיר מרוטט. [דהיינו שיש לו גישת שורש - רוט]
- דרייברים למכשיר או המעבד הספצפיפי [אני אישית מעדיף דרייבר למכשיר ולא למעבד כי בד"כ הוא יותר פרטני]
- מחשב עם adb [במקרה ואין לכם הורידו אותו מכאן]
לחילופין השתמשו עם התוכנה הנהדרת הזו של @Ykingsmart הקינג, ותבחרו באפשרויות נוספות > adb shell ודלגו לשלב 3 במדריך].
שלב 1: פתחו שורת הפקודה, והקלידו:
cd C:/(SDK Platform Tools location)שלב 2: הקלידו: [אם ברצונכם לראות אם המכשיר אכן מחובר. קרדיט: @mefateach התותח]
adb devicesשלב 3: הקלידו:
adb shellשלב 4: הקלידו:
suשלב 5: הקלידו:
setprop sys.usb.config diag,adbזהו ה DIAG פתוח!
לסגירת ה DIAG: חזרו על השלבים הנ"ל ובשלב 4 הקלידו במקום את השורה הבאה:
setprop sys.usb.config mtp,adbבהצלחה רבה!
@אליר325000 מה זה DIAG?
-
@אליר325000 מה זה DIAG?
@יצחק-ט-0
זה קיצור של אבחון, וזה מצב קריאה ופתיחה של נתוני המעבד בטלפון, [בדומה למצב מפתחים]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות