בירור | הכשרת נגן אנדרואיד
-
@danidani הוא לא מציג למעלה אפשרות להחליף להעברת נתונים (זה ממש מוזר כי יש לי כזה נגן והוא כן מתחבר)
-
@YOLEVI זה לא הנגן שהעלתי למעלה זה נגן אחר וזה הקישור שלו https://www.aliexpress.com/item/1005004417578720.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.10fa3e5fdeqdgy
-
@danidani יש לו התקנת אפליקציות? תנסה את זה https://mitmachim.top/topic/33122/בקשה-אפליקצית-מצב-מפתחים/3
-
@danidani תכבה ותפעיל ותעשה רוט מחדש
( הנ"ל רק אם לא מחקת משהו מהמערכת באם כן תצטרך לצרוב מחדש) -
@danidani אמר בבירור | הכשרת נגן אנדרואיד:
עשיתי לו רוט והמסך נהיה כבוי והוא כן מזוהה במחשב מה עושים
בכ"א זה לא נגרם מהרוט אלא ממחיקת הקובץ וזה מוזר כי רבים מחקו את הקובץ הזה וזה לא גרם שום נזק
בכל אופן צריך למצוא מישהו שיש לו את הגירסה של זה ולצרוב מחדש (יכול גם להספיק מי שיש לו אותו נגן בדיוק ולשאוב ממנו את הגירסה) -
@danidani אמר בבירור | הכשרת נגן אנדרואיד:
עשיתי לו רוט והמסך נהיה כבוי והוא כן מזוהה במחשב מה עושים
בכ"א זה לא נגרם מהרוט אלא ממחיקת הקובץ וזה מוזר כי רבים מחקו את הקובץ הזה וזה לא גרם שום נזק
בכל אופן צריך למצוא מישהו שיש לו את הגירסה של זה ולצרוב מחדש (יכול גם להספיק מי שיש לו אותו נגן בדיוק ולשאוב ממנו את הגירסה) -
@צדיק-0 לא זה לא נגרם מהקובץ כי בהתחלה שמחקתי את הקובץ הנגן עבד כמה דקות עם רוט ואז הרוט התבטל אין לי מושג איך ואז עשיתי רוט מחדש ואז הנגן עובד עם מסך לבן
-
@danidani מה זה אומר התבטל ולמה רוטטת מחדש ?
בכל אופן לא נראה לי שיש לך מה להפסיד אם לא מחקת שום דבר גם לא אפליקצית מערכת אז תנסה לכבות ולהפעיל מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

