בעיה | בקשת עזרה -המחשב לא נפתח הוא מראה כך
-
@MB1111
החוט מחובר למסך היטב?
בעצם מה שהוא אומר זה שאין חוט שמחבר בין המוח של המחשב למסך
אז קודם תבדוק היטב את החיבוריםתעדכן אם זה הסתדר
-
@MB1111
זה הולך שזה הולך למצב שינה
תוודא שהמחשב פועל (יש נורה?)
אולי תכבה את המחשב ותדליקתבדוק אם זה נדלק
-
@MB1111 ככה"נ שינית את ההגדרה מאיזה כניסה לשדר את האות
תחפש בהגדרות source
בנוסף תשנה את הרזולוציה להגדרה נמוכה יותר
באיזה כבל אתה משתמש? -
@MB1111 ככה"נ שינית את ההגדרה מאיזה כניסה לשדר את האות
תחפש בהגדרות source
בנוסף תשנה את הרזולוציה להגדרה נמוכה יותר
באיזה כבל אתה משתמש?@קינג-קומפיוטר ועכשיו איך אני משנה
החיבור דלי הוא vga
אני לא יכול להיכנס להגדרות הרולצייה -
@MB1111 ככה"נ שינית את ההגדרה מאיזה כניסה לשדר את האות
תחפש בהגדרות source
בנוסף תשנה את הרזולוציה להגדרה נמוכה יותר
באיזה כבל אתה משתמש?@MB1111 אמר בבעיה | בקשת עזרה -המחשב לא נפתח הוא מראה כך:
@קינג-קומפיוטר ועכשיו איך אני משנה
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | בקשת עזרה -המחשב לא נפתח הוא מראה כך:
תחפש בהגדרות source
-
@MB1111 אמר בבעיה | בקשת עזרה -המחשב לא נפתח הוא מראה כך:
@קינג-קומפיוטר ועכשיו איך אני משנה
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | בקשת עזרה -המחשב לא נפתח הוא מראה כך:
תחפש בהגדרות source
@קינג-קומפיוטר
תודה רבה על העזרה
אך איני יכול להיכנס כלל להגדרות ,,,, -
@קינג-קומפיוטר
תודה רבה על העזרה
אך איני יכול להיכנס כלל להגדרות ,,,, -
@קינג-קומפיוטר
תודה רבה על העזרה
אך איני יכול להיכנס כלל להגדרות ,,,,@MB1111 תנסה לראות כאן https://www.dell.com/il/p/dell-se2722h-monitor/pd
בסוף הדף יש מידע על "מנהלי התקנים, מדריכים ותמיכה" אולי זה יעזור לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

