בקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA
-
מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה] -
מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה]@דוכי יש לי גרסה ישנה של המחשב הזה ואני לא מרוצה מהפלסטיקה שלו מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
-
מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה] -
@צדיק-שבצדיקים
בשביל אוצר החכמה, וורד, אינטרנט -
@צדיק-שבצדיקים
בשביל אוצר החכמה, וורד, אינטרנט@דוכי אז שווה
-
@דוכי אז שווה
@צדיק-שבצדיקים אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
@דוכי אז שווה
תודה. אתה מהתחום - צדיק?
-
@דוכי יש לי גרסה ישנה של המחשב הזה ואני לא מרוצה מהפלסטיקה שלו מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
@0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
לא התקדמו.
עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח
נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח
-
@0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
לא התקדמו.
עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח
נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח
-
@0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
לא התקדמו.
עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח
נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח
@יהודה-12 אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
@0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
לא התקדמו.
עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח
נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח
אגב, איזה מהם עדיף? האסוס או ה-HP?
-
@יהודה-12 אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
@0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:
מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .
לא התקדמו.
עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח
נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח
אגב, איזה מהם עדיף? האסוס או ה-HP?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות