דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA

בקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
10 פוסטים 4 כותבים 272 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דוכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
    אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה]

    https://scopedigital.co.il/p/מחשב_נייד_HP_250_G8_2X7L0EA

    0 צ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ד דוכי

      מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
      אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה]

      https://scopedigital.co.il/p/מחשב_נייד_HP_250_G8_2X7L0EA

      0 מנותק
      0 מנותק
      0527175343smb
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @דוכי יש לי גרסה ישנה של המחשב הזה ואני לא מרוצה מהפלסטיקה שלו מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

      יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ד דוכי

        מדובר במחשב נייד HP I3 8GB [ללא מערכת הפעלה]
        אשמח לשמוע חו"ד [או אם אתם חושבים שיש הצעות טובות יותר במפרט דומה]

        https://scopedigital.co.il/p/מחשב_נייד_HP_250_G8_2X7L0EA

        צ מנותק
        צ מנותק
        צדיק שבצדיקים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק שבצדיקים
        #3

        @דוכי מחשב נחמד
        אבל השאלה למה אתה צריך אותו

        מצגות עריכת וידיאו עימוד או סתם מחשב בכללי

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ צדיק שבצדיקים

          @דוכי מחשב נחמד
          אבל השאלה למה אתה צריך אותו

          מצגות עריכת וידיאו עימוד או סתם מחשב בכללי

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @צדיק-שבצדיקים
          בשביל אוצר החכמה, וורד, אינטרנט

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוכי

            @צדיק-שבצדיקים
            בשביל אוצר החכמה, וורד, אינטרנט

            צ מנותק
            צ מנותק
            צדיק שבצדיקים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @דוכי אז שווה

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צ צדיק שבצדיקים

              @דוכי אז שווה

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @צדיק-שבצדיקים אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

              @דוכי אז שווה

              תודה. אתה מהתחום - צדיק?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 0 0527175343smb

                @דוכי יש לי גרסה ישנה של המחשב הזה ואני לא מרוצה מהפלסטיקה שלו מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                יהודה 12י מנותק
                יהודה 12י מנותק
                יהודה 12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
                #7

                @0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                לא התקדמו.

                עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
                בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.

                יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח

                נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח

                נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • יהודה 12י יהודה 12

                  @0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                  מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                  לא התקדמו.

                  עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
                  בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.

                  יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח

                  נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יהודה 12י יהודה 12

                    @0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                    מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                    לא התקדמו.

                    עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
                    בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.

                    יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח

                    נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יהודה-12 אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                    @0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                    מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                    לא התקדמו.

                    עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
                    בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.

                    יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח

                    נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח

                    אגב, איזה מהם עדיף? האסוס או ה-HP?

                    יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוכי

                      @יהודה-12 אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                      @0527175343smb אמר בבקשת מידע | מה אתם אומרים על ההצעה הזו? HP 250 G8 2X7L0EA:

                      מקווה שהתקדמו שם קצת והוא מספיק חזק .

                      לא התקדמו.

                      עדיף לקנות דל ווסטרו 3510 עם 3 שנים אחריות
                      בבי אנד אם זה עולה 1679 ש"ח.

                      יש לך שם גם אסוס עם אותו מפרט ב 1299 ש"ח

                      נ. ב. אותו מחשב של HP עולה שם 1299 ש"ח

                      אגב, איזה מהם עדיף? האסוס או ה-HP?

                      יהודה 12י מנותק
                      יהודה 12י מנותק
                      יהודה 12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @דוכי לטעמי האסוס

                      נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר