בעיה | Wikix ליאנג 1
-
לא נפתח לי קבצי הזיפ שהעתקתי ממקום אחר
אולי לא ידוע לי איכן צריך למקם אותם...
בבקשה אם אפשר לעזור
או להפנות למקומות נכונים... -
לא נפתח לי קבצי הזיפ שהעתקתי ממקום אחר
אולי לא ידוע לי איכן צריך למקם אותם...
בבקשה אם אפשר לעזור
או להפנות למקומות נכונים...@משה-משו-משהו אני שמתי את זה על הראשי בכרטיס ועבד לי
-
לא נפתח לי קבצי הזיפ שהעתקתי ממקום אחר
אולי לא ידוע לי איכן צריך למקם אותם...
בבקשה אם אפשר לעזור
או להפנות למקומות נכונים...@משה-משו-משהו זיפ או זימ?
-
@משה-משו-משהו זיפ או זימ?
@שמעון-חבצלת
אולי זה יעבוד לך אחד משני אלו
ערוך_kiwix_לשיאומי-1_mod-1.apk ערוך_kiwix_לשיאומי-1.apk
ותעדכן אותי אם זה עובד לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות