בעיה | בעיה חמורה במגיסק !!!!
-
עישתי את העדכון האחרון של מג'סק -(25.2) ומאז אין לי אפשרותלהכנס למודולים בכלל
יש לי גלקסי S8 מרוטט- כמובן
(חשבתי אולי זה בגלל שהעדכון לא מותקן אז צרבתי את העדכון מחדש על קובץ AP וצרבי את הפלאפון מחדש - ואין כלום)מה אני עושה??????????
) -
עישתי את העדכון האחרון של מג'סק -(25.2) ומאז אין לי אפשרותלהכנס למודולים בכלל
יש לי גלקסי S8 מרוטט- כמובן
(חשבתי אולי זה בגלל שהעדכון לא מותקן אז צרבתי את העדכון מחדש על קובץ AP וצרבי את הפלאפון מחדש - ואין כלום)מה אני עושה??????????
) -
@ישיביש אמר בבעיה | בעיה חמורה במגיסק !!!!:
כמו
אי אפשר לצרוב מודולים בגרסה נמוכה כשיש גרסה מתקדמת יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות