בקשת מידע | ערכות נושא לנוקיה 225
-
באם מישהו יודע איך משנים ערכות נושא ב225 נוקיה
או איך שמים תמונה בתצוגה כלומר
וכן מה אפש להכניסשם -
באם מישהו יודע איך משנים ערכות נושא ב225 נוקיה
או איך שמים תמונה בתצוגה כלומר
וכן מה אפש להכניסשם@חכמוני-החכם אמר בבקשת מידע | ערכות נושא לנוקיה 225:
באם מישהו יודע איך משנים ערכות נושא ב225 נוקיה
או איך שמים תמונה בתצוגה כלומר
וכן מה אפש להכניסשםבאיזו גירסה??
-
@חכמוני-החכם אמר בבקשת מידע | ערכות נושא לנוקיה 225:
באם מישהו יודע איך משנים ערכות נושא ב225 נוקיה
או איך שמים תמונה בתצוגה כלומר
וכן מה אפש להכניסשםבאיזו גירסה??
@איציק-התותך תומך כשר
-
@איציק-התותך תומך כשר
@חכמוני-החכם
ערכת נושא שלמה כמו בC2 לדעתי א"א
אבל רקע אפשרי דרך הגלריה כל תמונה שיש לך. -
@חכמוני-החכם
ערכת נושא שלמה כמו בC2 לדעתי א"א
אבל רקע אפשרי דרך הגלריה כל תמונה שיש לך.@איציק-התותך לא הצלחתי
הכנסתי כרטיס זכרון עם תמונות ולא הצלחתי למצוא שרשום קבע את זה כרקע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות