בירור | מערכת IVR2
-
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
??? -
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
??? -
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
??? -
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
???@055678 אמר בבירור | מערכת IVR2:
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
???
-
@055678 אמר בבירור | מערכת IVR2:
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
???
-
יש לי מערכת IVR שעובד רק אם אני מתקשר מהמס' שלי
וממס' אחר שומעים הודעה "לצערינו לא ניתן ליצור קשר ליעד המבוקש"
או "סלקום שלום המס' אינו מחובר"ניסיתי להגדיר רשימה לבנה, רשימה שחורה, ולבטל, ושום דבר לא עוזר
מה אפשר לעשות שיוכלו להתקשר למערכת מכל המס'
??? -
@צדיק-0 אמר בבירור | מערכת IVR2:
@055678 תבדוק בהגדרות המתקדמות של השלוחה שמוגדר כך
type=menu title=בלי שום הגדרות נוספות
לא אני צריך את זה אלא פותח הנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות