בירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות
-
@צדקיהו-הצדיק התשובה היא כן לכל השאלות
@avraham-s אמר בבירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות:
התשובה היא כן לכל השאלות
-
@avraham-s אמר בבירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות:
התשובה היא כן לכל השאלות
@avraham-s אם אתה רוצה לחבר למסך ענק יש שם אופצייה של תצוגת שחקנים
תצוגה שהשחקנים רואים רק את החידון עצמו ואז אתה נכנס כמנהל ויש לך שם תפריט אפשרויות
-
@avraham-s אם אתה רוצה לחבר למסך ענק יש שם אופצייה של תצוגת שחקנים
תצוגה שהשחקנים רואים רק את החידון עצמו ואז אתה נכנס כמנהל ויש לך שם תפריט אפשרויות
@avraham-s מה ז"א?
-
@avraham-s מה ז"א?
-
@avraham-s
זה לא נותן לי להתחיל את המשחק הוא כותב אין מערכת זמינה -
@avraham-s אמר בבירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות:
@צדקיהו-הצדיק מה הטלפון שלך
אתה יכול לשלוח ומיד למחוק זה יגיע לי למייל
שלחתי לך למייל שמופיע בפרופיל
-
@avraham-s
זה לא נותן לי להתחיל את המשחק הוא כותב אין מערכת זמינה@אליר325000 כתוב לך

-
@avraham-s אמר בבירור | כמה שאלות על "קליקי" טריוויה מבית ימות:
@צדקיהו-הצדיק מה הטלפון שלך
אתה יכול לשלוח ומיד למחוק זה יגיע לי למייל
שלחתי לך למייל שמופיע בפרופיל
@צדקיהו-הצדיק אני מחייג
-
@אליר325000 כתוב לך

@avraham-s
שלחת מסך שחור -
@avraham-s
שלחת מסך שחור@אליר325000 איזה סינון יש לך
-
@אליר325000 איזה סינון יש לך
@avraham-s נטפרי
-
@avraham-s כן זה מה כתוב
-
@avraham-s כן זה מה כתוב
@אליר325000 אז תבצע
-
@אליר325000 אז תבצע
-
@avraham-s כן סליחה אין לי כאן קליטה טובה כמה דק אני חוזר אליך
-
@אליר325000 תפנה אליהם cs@yemot.co.il
-
@אליר325000 תפנה אליהם cs@yemot.co.il
@avraham-s אתה מכיר את הבעיה?
-
@avraham-s אתה מכיר את הבעיה?
@אליר325000 אתה משתמש חדש נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
