בעיה | מדפסת HP [3835] נדלקת ונתקעת
-
המדפסת נדלקת ועל המסך שלה מופיע HP והקו שזז שמראה שהיא בתהליך הדלקה, היא משמיע קול כאילו היא נדלקה, אך המסך נתקע עם הכיתוב HP והקו הנ"ל, אך לא זז, וזהו, וכך ממשיכה כל הזמן ולא נדלקת. כל הנורות מכובות חוץ מנורית החיווי על כפתור ההפעלה שמהבהבת, ובמחשב לא כתוב כלום. הוצאתי את החוט מהשקע והחזרתי, הוא נדלק מעצמו ונתקע שוב באותו מקום. נסיון להדפיס במצב הזה לא עזר.
-
המדפסת נדלקת ועל המסך שלה מופיע HP והקו שזז שמראה שהיא בתהליך הדלקה, היא משמיע קול כאילו היא נדלקה, אך המסך נתקע עם הכיתוב HP והקו הנ"ל, אך לא זז, וזהו, וכך ממשיכה כל הזמן ולא נדלקת. כל הנורות מכובות חוץ מנורית החיווי על כפתור ההפעלה שמהבהבת, ובמחשב לא כתוב כלום. הוצאתי את החוט מהשקע והחזרתי, הוא נדלק מעצמו ונתקע שוב באותו מקום. נסיון להדפיס במצב הזה לא עזר.
-
@אהרן
יש לי גם ניסיון עם מדפסת כזו,
זה בדרך כלל קורה אחרי ניתוק מהחשמל בלי כיבוי לפני כן,
אין לי פתרון, בדרך כלל זה מסתדר אחרי זמן מה...
תנחומיי....(ואגב- לפעמים היא עושה בעיות גם עם חיבור אלחוטי למחשב, אבל זה לא העניין כאן)
-
המדפסת נדלקת ועל המסך שלה מופיע HP והקו שזז שמראה שהיא בתהליך הדלקה, היא משמיע קול כאילו היא נדלקה, אך המסך נתקע עם הכיתוב HP והקו הנ"ל, אך לא זז, וזהו, וכך ממשיכה כל הזמן ולא נדלקת. כל הנורות מכובות חוץ מנורית החיווי על כפתור ההפעלה שמהבהבת, ובמחשב לא כתוב כלום. הוצאתי את החוט מהשקע והחזרתי, הוא נדלק מעצמו ונתקע שוב באותו מקום. נסיון להדפיס במצב הזה לא עזר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות