בקשה | רום ל s3 מיני
-
@מישהו12
ניסיתי את האתר הזה, וירד לי קובץ zip ששוקל 750 מגה.
אולי תסביר לי מה עושים איתו? כי הריקברי לא צורב אותו. וגם זה לא מתאים לצריבה באודין -
@מישהו12
בשביל לצרוב באודין צריך קובץ md5
וכשאני מחלץ את זה אני מקבל כמה תיקיות ותו לא.
וחוץ מזה אחרי החילוץ זה שוקל ג'יגה. וזה נראה לי גודל חריג.@071612MW אמר בבקשה | רום ל s3 מיני:
וזה נראה לי גודל חריג.
ממש לא
@071612MW אמר בבקשה | רום ל s3 מיני:
וכשאני מחלץ את זה אני מקבל כמה תיקיות ותו לא.
תן צילום מסך
-
@071612MW אמר בבקשה | רום ל s3 מיני:
וזה נראה לי גודל חריג.
ממש לא
@071612MW אמר בבקשה | רום ל s3 מיני:
וכשאני מחלץ את זה אני מקבל כמה תיקיות ותו לא.
תן צילום מסך
-
@מישהו12
אני לא הסברתי מספיק,
הקובץ שהורדתי הוא כן md5 ,והאודין נותן לי לבחור אותו, אבל ניסיתי לצרוב והאודין עצר.
(בצריבה בחרתי באודין את השורה AP)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות