בירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?
-
@mefateach אם משלמים זה לא בעיה
@מעשיהו אמר בבירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?:
@mefateach אם משלמים זה לא בעיה
מה זה אומר???
-
@yanki
תחשוב שאני מציע לך מחשב חדש א' א' ב100 ש"ח
מה רע?
אף אחד לא השתגע למכור דבר יקר במחיר אפסי
אלא אם כן הוא לא יקר
עכשיו אם מישהו בא לקנות כרטיס זכרון קטן שהוא רוצה לשים עליו כמה שירים, ניחא
יום אחד זה יידפק, אז יזרוק אותו ויקנה חדש
אבל ב 1TB אנשים שמים עליו עולם ומלואו,
ואם תקנה כרטיס זבל שעוד חודשיים הוא מת -
@mdy אמר בבירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?:
@דנבו להתלונן באליאקספרס???? וואו.... חבל על הזמן. זה משהו די מסובך.
זה ממש לא מסובך פשוט לוחצים פתח מחלוקת בפרטי הזמנה כותבים מה הבעיה כלומר מה התקלה מעלים ראיות כותבים כמה כסף מהסכום של ההזמנה אתה רוצה חזרה שולחים ואז יש למוכר שבוע לענות אם הוא לא עונה אתה מקבל את הכסף חזרה בלי להציג שום ראיות
אני עשיתי את זה כמה פעמיים אפילו לא ביקשו להחזיר את החבילה
-
@aiib אמר בבירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?:
איך בדיוק תוכיח כזה דבר?!
h2testw
מדריך לדוגמה
מנסיון זה קביל בערעורים של עלי, גם לגבי מהירות הכרטיס -
@aiib אמר בבירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?:
איך בדיוק תוכיח כזה דבר?!
h2testw
מדריך לדוגמה
מנסיון זה קביל בערעורים של עלי, גם לגבי מהירות הכרטיס -
@yanki
תחשוב שאני מציע לך מחשב חדש א' א' ב100 ש"ח
מה רע?
אף אחד לא השתגע למכור דבר יקר במחיר אפסי
אלא אם כן הוא לא יקר
עכשיו אם מישהו בא לקנות כרטיס זכרון קטן שהוא רוצה לשים עליו כמה שירים, ניחא
יום אחד זה יידפק, אז יזרוק אותו ויקנה חדש
אבל ב 1TB אנשים שמים עליו עולם ומלואו,
ואם תקנה כרטיס זבל שעוד חודשיים הוא מת -
@מעשיהו אמר בבירור | יש באלי אקספרס כרטיס 1 טרה במחיר זול יכול להיות?:
(הכנסתי אותו עכשיו לתוכנת בדיקה ואמרו שמשהו לא טוב) בקיצור הוא עובד ממש טוב אם תרצה אוכל למצוא לך אותו
זה ממש הטעייה מה שאתה עושה
ואני יסביר
יש הרבה דברים מוזרים בדיסק שלך (בנושא הזה https://mitmachim.top/post/538256)
בנוסף לדברים המוזרים עושה רושם שהוא לא תקין
אז למה להמליץ לאחרים? בגלל ששנתיים הוא שרד?
אך מה יקרה אם הדיסק הזה הלך לך אבל בשני לא וכל החומר ימחק
מה אני מדגיש?????
שלא אפכת לי שאתה ממליץ אבל חייב להיות אלף הסתיגויות שזה לא אמין בעליל -
N NH.LOCAL התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות