בירור | איך אני יודע מה הקוד של wi-fi שלי (בראוטר)
-
אני צריך את זה די דחוף ניסתי לפתוח CMD לכתוב IPCONFIG ואז בשורה שכתוב Default Gateway להעתיק את הכתובת לדפדפן ואז ייפתח לך הממשק של ההגדרות של הראוטר
אבל לא כתוב לי שום שורה של Default Gateway -
@אתה-חונן מה אני אמור לעשות?

-
@אתה-חונן מה אני אמור לעשות?

@בערל-ושלייקס אמר בבירור | איך אני יודע מה הקוד של wi-fi שלי (בראוטר):
מה אני אמור לעשות?

אתה מתחבר עם ויי פי או קווי
-
קווי
-
קווי
@בערל-ושלייקס
תכנס ללוח בקרה רשת ואינטרנט הצג את הרשת
https://mitmachim.top/topic/29623/בירור-איך-אני-יודע-מה-הקוד-של-wi-fi-שלי-בראוטר/3 -
איפה?

-
אתה מתכון בהגדרות?
-
יש מצב לגלישה מרחוק?
-
יש מצב לגלישה מרחוק?
@בערל-ושלייקס אמר בבירור | איך אני יודע מה הקוד של wi-fi שלי (בראוטר):
יש מצב לגלישה מרחוק?
להבא תתיג שאני ידע אתה רוצה שליטה מרחוק ?
תרשום לי קוד בצאט לאנידסק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות