בקשת מידע | ווינדוס באונקי
-
הורדתי ווינדוס לאונקי (שהוא יהיה הכונן של המחשב) ואני לא מצליח למצוא אותו בתור כונן
-
דחוף
-
דחוף
@עברי-אנוכי
באיזה תוכנה צרבת אותו לאונקי ?
Rufus? -
לא מהוינדוס הרגיל הורדתי לכונן אחר, והכנסתי אותו למחשב ובאיזהו שלב הוא בקש כונן להתקין עליו הכנסתי כונן והוא לא מוצא אותו
-
לא מהוינדוס הרגיל הורדתי לכונן אחר, והכנסתי אותו למחשב ובאיזהו שלב הוא בקש כונן להתקין עליו הכנסתי כונן והוא לא מוצא אותו
@עברי-אנוכי
תסביר לי
אונקי שיהיה הכונן של המחשב במקום הארדיסק
או שאתה רוצה להתקין מהusb וינדוס למחשב אחר? -
אונקי שיהיה במקום הארדיסק
-
אונקי שיהיה במקום הארדיסק
@עברי-אנוכי
זה רק בדיסק טכנאי -
@עברי-אנוכי אמר בבקשת מידע | ווינדוס באונקי:
כלומר
-
@עברי-אנוכי אמר בבקשת מידע | ווינדוס באונקי:
כלומר
@עברי-אנוכי
לא שייך
כי וינדוס שיעבוד טוב צריך להיות כונן ארדיסק ממחשב -
-
@עברי-אנוכי
זה מה ששאלתי אותך האם אתה רוצה להתקין את הוינדוס למחשב ארדיסק פנימי
או שאתה רוצה לאונקי ? -
אתה צודק לכן נתקעתי אבל אין שום דרך להתקין על אונקי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות