שאלה | 'תיקיה חדשה' בתפריט הקשר, ולא דרך חדש>תיקיה חדשה
-
@ש-בר לא. בכל אופן, זה הסקריפט. בהצלחה!
חדש תיקיה.bat -
@ש-בר לא. בכל אופן, זה הסקריפט. בהצלחה!
חדש תיקיה.bat -
@NH-LOCAL למה בכוונה?
ולמה היית צריך לעשות שיהיה בשם גם את המילה חדש, זה בדווקא או שככה זה יפה?
-
@ש-בר זה בדוקא עם המילה חדש. כי אחרת הסקריפט לא ידע לספור כמה תיקיות זהות יש.
אבל אם אתה רוצה אפשר להסיר את זה -
@NH-LOCAL אם אני אסיר את זה יהיה לי את הבעיה שאמרת.. נראה מדבריך שזה לא בעיה גמורה, מה בדיוק יהיה?
עדיין לא פירשת לי למה עשית בכוונה שהפקודה לא תיסגר
@ש-בר עקרונית בניתי משהו שמוסיף לתפריט ההקשר אלא שרציתי שהוא יאפשר שינוי שם אוטומטי כמו שהוספת תיקייה בדרך הרגילה נותן אבל שם נתקעתי
-
@ש-בר עקרונית בניתי משהו שמוסיף לתפריט ההקשר אלא שרציתי שהוא יאפשר שינוי שם אוטומטי כמו שהוספת תיקייה בדרך הרגילה נותן אבל שם נתקעתי
@מתכנת-חובב תודה, ולעשות את מה ש@NH-LOCAL הביא, אפשר?
אגב, לעשות מה שווינ' עושה כרגיל, זה מה שצדיק תמים הביא לעיל, ממש מושלם לזה
-
@ש-בר עקרונית בניתי משהו שמוסיף לתפריט ההקשר אלא שרציתי שהוא יאפשר שינוי שם אוטומטי כמו שהוספת תיקייה בדרך הרגילה נותן אבל שם נתקעתי
@מתכנת-חובב בקישור ש @צדיק-תמים הביא מובאים למעשה קבצי רגיסטרי - אולי תנסה לעבור על הקוד שלהם
-
@מתכנת-חובב בקישור ש @צדיק-תמים הביא מובאים למעשה קבצי רגיסטרי - אולי תנסה לעבור על הקוד שלהם
@NH-LOCAL עברתי על זה עכשיו
נראה די פשוט - במקום שהוספת תיקיה תהיה בתפריט חדש > תיקיה חדשה הם יצרו עותק של זה ושמו אותו ב background
לכן גם זה בעברית
ובכל מקרה, ללמוד מזה איך לעשות שינוי שם אוטומטי - אי אפשר כי זה לא על ידי פקודה או משהו כזה
בכל מקרה, אחרי זה לא צריך ליצור משהו חדש, לא ? -
@NH-LOCAL עברתי על זה עכשיו
נראה די פשוט - במקום שהוספת תיקיה תהיה בתפריט חדש > תיקיה חדשה הם יצרו עותק של זה ושמו אותו ב background
לכן גם זה בעברית
ובכל מקרה, ללמוד מזה איך לעשות שינוי שם אוטומטי - אי אפשר כי זה לא על ידי פקודה או משהו כזה
בכל מקרה, אחרי זה לא צריך ליצור משהו חדש, לא ?@מתכנת-חובב אמר בשאלה | 'תיקיה חדשה' בתפריט הקשר, ולא דרך חדש>תיקיה חדשה:
בכל מקרה, אחרי זה לא צריך ליצור משהו חדש, לא ?
ליצור משהו חדש זה הרבה בשביל הכיף. אני הרי לא צריך את זה...
-
@NH-LOCAL עברתי על זה עכשיו
נראה די פשוט - במקום שהוספת תיקיה תהיה בתפריט חדש > תיקיה חדשה הם יצרו עותק של זה ושמו אותו ב background
לכן גם זה בעברית
ובכל מקרה, ללמוד מזה איך לעשות שינוי שם אוטומטי - אי אפשר כי זה לא על ידי פקודה או משהו כזה
בכל מקרה, אחרי זה לא צריך ליצור משהו חדש, לא ?@מתכנת-חובב בעיקרון אכן לא צריך, רק יש מעליותא במיספור האוטמטי שלפעמים אתה לא צריך לשנות את השם, אבל אני אישית לא צריך את זה [בהתחלה חשבתי שזה יהיה לי נוח, ואח''כ התחרטטי..]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות