בעיה | בעיות ביאנג
-
יש לי פלאפון יאנג תומך כשר עם תקלה הפלאפון עושה פעולות במסך לבד מחייג לאנשים וכו' וכן כותב לפעמים "תהליך google עצר". יש מה לעשות עם זה?. תודה
-
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
-
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
@פשוטער-איד אמר בבעיה | בעיות ביאנג:
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
לא חושב שצריכים להחליף את הפלאפון .
כל חנות היום מחליפה לך מסך ב 100 ש"ח .
והכול על מקומו יבוא בשלום. -
@פשוטער-איד אמר בבעיה | בעיות ביאנג:
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
לא חושב שצריכים להחליף את הפלאפון .
כל חנות היום מחליפה לך מסך ב 100 ש"ח .
והכול על מקומו יבוא בשלום.@אחד-אלוקינו זה מסך טא'צ
-
@אחד-אלוקינו זה מסך טא'צ
@פשוטער-איד כמובן !!!!!!
יש לי יאנג ואני יודע למה הוא התכוון -
@פשוטער-איד כמובן !!!!!!
יש לי יאנג ואני יודע למה הוא התכוון@אחד-אלוקינו אם אתה אומר......
-
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
@פשוטער-איד אמר בבעיה | בעיות ביאנג:
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
אני יכול להחליף מסך ב70 שקל בביתר עילית
-
@פשוטער-איד אמר בבעיה | בעיות ביאנג:
@חיים-h חיפשתי לך מסך טא'צ בעלי לא ראיתי מה שניתן לעשות זה פשוט להזמין טלפון חדש{מחודש} מאיבי..
אני יכול להחליף מסך ב70 שקל בביתר עילית
@מוטי-ברנד איך אני משיג אותך?
-
@מוטי-ברנד איך אני משיג אותך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות