בקשה | משחקים מעניינים לנוקיה C2
-
למישהו יש משחקים מעניינים לנוקיה C2 ||בדגש על המעניינים כי יש הרבה משחקים שמסתובבים כאן והרוב לא ממש מעניינים||
@צוק יש ל@יוסי-הגאון
משחקים ממש יפים ומענינים מאוד כאן
חוץ מזה אני הבאתי אתרכאן שקבלתי מ @ephraum-tzvi תודה רבה -
@צוק יש ל@יוסי-הגאון
משחקים ממש יפים ומענינים מאוד כאן
חוץ מזה אני הבאתי אתרכאן שקבלתי מ @ephraum-tzvi תודה רבה@השטיגניסט גם האתר וגם המשחקים של @יוסי-הגאון חסומים לי בנטפרי
כלומר אני לא יכול להוריד אותם כי זה קבצי פלאש וזה לא נתמך בנטפרי -
@השטיגניסט גם האתר וגם המשחקים של @יוסי-הגאון חסומים לי בנטפרי
כלומר אני לא יכול להוריד אותם כי זה קבצי פלאש וזה לא נתמך בנטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות