שאלה | 'תיקיה חדשה' בתפריט הקשר, ולא דרך חדש>תיקיה חדשה
-
@צדיק-תמים תודה, כבר ראיתי שזה עובד, וזה גם בעברית
@Yanky @מתכנת-חובב @תודה-רבה-4
כהמשך למה שדיברו כאן על פקודה של יצירת תיקיה חדשה בעלת שם משתנה, האם אפשר לשנות את זה בפקודה שהביא @צדיק-תמים, [הצלחתי להצמיד את הפקודה שהביאו שם לתפריט ההקשר, אבל דרך הפקודה זה הרבה יותר איטי]
ועוד יותר מושלם אם זה יהיה מספר עוקב - 1 2 3, ולא מספר אקראי
שוב, הכל סתם בשביל הקטע.. -
@ש-בר אפשר בהחלט ליצור שמות תיקיה חדשה במספרים עוקבים (1,2,3 וכו') בעזרת פקודת FOR שסופרת את התיקיות. אני יסביר לך בהמשך כשאתפנה לעניין
@NH-LOCAL איך בדיוק ? (אני מניח שיש תיקיות אחרות באותה תיקייה שהשם שלהם הוא לא מספר)
אם כבר הדפסת המספר לקובץ \ ערך ברגיסטרי ובדיקה שלו והוספת 1 כל ריצה -
@NH-LOCAL איך בדיוק ? (אני מניח שיש תיקיות אחרות באותה תיקייה שהשם שלהם הוא לא מספר)
אם כבר הדפסת המספר לקובץ \ ערך ברגיסטרי ובדיקה שלו והוספת 1 כל ריצה -
@מתכנת-חובב בהנחה שהוא קורא לתיקיות שבסקריפט בשם ספציפי כמו "תיקיה מחודשת", אפשר לעשות זאת כך:
for /d %%i in (תיקיה מחודשת*) do set /a num_all+=1 > nul set /a num_all+=1 md "תיקיה מחודשת %num_all%"@NH-LOCAL מניין לך שהוא מעוניין בתוספת למספר ?
-
@צדיק-תמים תודה, כבר ראיתי שזה עובד, וזה גם בעברית
@Yanky @מתכנת-חובב @תודה-רבה-4
כהמשך למה שדיברו כאן על פקודה של יצירת תיקיה חדשה בעלת שם משתנה, האם אפשר לשנות את זה בפקודה שהביא @צדיק-תמים, [הצלחתי להצמיד את הפקודה שהביאו שם לתפריט ההקשר, אבל דרך הפקודה זה הרבה יותר איטי]
ועוד יותר מושלם אם זה יהיה מספר עוקב - 1 2 3, ולא מספר אקראי
שוב, הכל סתם בשביל הקטע.. -
@ש-בר אמר בשאלה | 'תיקיה חדשה' בתפריט הקשר, ולא דרך חדש>תיקיה חדשה:
ועוד יותר מושלם אם זה יהיה מספר עוקב - 1 2 3, ולא מספר אקראי
@NH-LOCAL לא הבנתי
-
@NH-LOCAL לא הבנתי
@מתכנת-חובב הוא רוצה ליצור תיקיות חדשות באמצעות באט. הבעיה היא שאם הוא משתמש בקובץ קבוע עם שם קבוע - התיקיה החדשה תתנגש עם השם של התיקיה הישנה והיא לא תיווצר.
בשביל זה אני משתמש בפקודת פור שבעצם עוברת על כל התיקיות שמתחילות בשם "תיקיה מחודשת" ומוסיפה 1 למשתנה ייעודי.
בצורה זו אם ישנם 4 תיקיות המשתנה יגיע לספרה 4 אחרי ארבע איטרציות של פקודת הפור. ואז אני מגדיר לו להוסיף עוד 1 ומוסיף את הספרה לשם התיקיה -
@מתכנת-חובב הוא רוצה ליצור תיקיות חדשות באמצעות באט. הבעיה היא שאם הוא משתמש בקובץ קבוע עם שם קבוע - התיקיה החדשה תתנגש עם השם של התיקיה הישנה והיא לא תיווצר.
בשביל זה אני משתמש בפקודת פור שבעצם עוברת על כל התיקיות שמתחילות בשם "תיקיה מחודשת" ומוסיפה 1 למשתנה ייעודי.
בצורה זו אם ישנם 4 תיקיות המשתנה יגיע לספרה 4 אחרי ארבע איטרציות של פקודת הפור. ואז אני מגדיר לו להוסיף עוד 1 ומוסיף את הספרה לשם התיקיה@NH-LOCAL אני שאלתי אותך מניין לך שהוא מעוניין להוסיף לשם טקסט חוץ מהמספר הסידורי
-
@NH-LOCAL אני שאלתי אותך מניין לך שהוא מעוניין להוסיף לשם טקסט חוץ מהמספר הסידורי
-
@ש-בר אפשר בהחלט ליצור שמות תיקיה חדשה במספרים עוקבים (1,2,3 וכו') בעזרת פקודת FOR שסופרת את התיקיות. אני יסביר לך בהמשך כשאתפנה לעניין
@NH-LOCAL תודה
מה יצא מכל הדיון שלך ושל @מתכנת-חובב והאם תוכל להעלות את הפקודה? אבל רק אם בא לך בשביל הספורט, זה לא חשוב לי כ"כנ. ב. אני שאלתי שם האם אפשר לעשות את זה בפקודה ש@צדיק תמים הביא ולא כקובץ באט סתם, וזה בגלל שזה הרבה יותר איטי, יש לך גם בזה חידושים?
-
@ש-בר לא. בכל אופן, זה הסקריפט. בהצלחה!
חדש תיקיה.bat -
@ש-בר לא. בכל אופן, זה הסקריפט. בהצלחה!
חדש תיקיה.bat -
@NH-LOCAL למה בכוונה?
ולמה היית צריך לעשות שיהיה בשם גם את המילה חדש, זה בדווקא או שככה זה יפה?
-
@ש-בר זה בדוקא עם המילה חדש. כי אחרת הסקריפט לא ידע לספור כמה תיקיות זהות יש.
אבל אם אתה רוצה אפשר להסיר את זה -
@NH-LOCAL אם אני אסיר את זה יהיה לי את הבעיה שאמרת.. נראה מדבריך שזה לא בעיה גמורה, מה בדיוק יהיה?
עדיין לא פירשת לי למה עשית בכוונה שהפקודה לא תיסגר
@ש-בר עקרונית בניתי משהו שמוסיף לתפריט ההקשר אלא שרציתי שהוא יאפשר שינוי שם אוטומטי כמו שהוספת תיקייה בדרך הרגילה נותן אבל שם נתקעתי
-
@ש-בר עקרונית בניתי משהו שמוסיף לתפריט ההקשר אלא שרציתי שהוא יאפשר שינוי שם אוטומטי כמו שהוספת תיקייה בדרך הרגילה נותן אבל שם נתקעתי
@מתכנת-חובב תודה, ולעשות את מה ש@NH-LOCAL הביא, אפשר?
אגב, לעשות מה שווינ' עושה כרגיל, זה מה שצדיק תמים הביא לעיל, ממש מושלם לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות