שיתוף | הוספת 'העתק אל...' ו'העבר אל...' בתפריט ההקשר
-
רוצים את זה בתפריט ההקשר?

העתקה לתיקיה.reg
העברה לתיקיה.reg
תנסו... -
רוצים את זה בתפריט ההקשר?

העתקה לתיקיה.reg
העברה לתיקיה.reg
תנסו... -
פוסט זה נמחק!
-
רוצים את זה בתפריט ההקשר?

העתקה לתיקיה.reg
העברה לתיקיה.reg
תנסו... -
@תודה-רבה-4 מה שהבאת נותן לעיין ולחפש איפה שאתה רוצה, השאלה אם אפשר לעשות שיהיה תיקיות קבועות שם [כמו ב'העבר אל' שיש בסרגל הכלים של סייר קבצים]
אגב, מה שאתה הבאת קיים בתוכנה הזאת
ועיין כאן ובקישור שהביא @פלורידה לתחומים -
@תודה-רבה-4 זה נכון שזה קצר ולענין, ומאי חזית? אבל סתם בשביל הידיעה, זה תוכנה מאד קלה ולא מכבידה
-
@תודה-רבה-4 בקשר לנושא של לעשות 'העבר לתיקיה פלונית', אני מצרף את הפקודה ליצור לתיקיה מסוימת
1614867593971-move_file_to_folder.reg
אבל מה שאני מחפש זה שיהיה כמה תיקיות, כמו 'שלח אל'.
-
@תודה-רבה-4 בקשר לנושא של לעשות 'העבר לתיקיה פלונית', אני מצרף את הפקודה ליצור לתיקיה מסוימת
1614867593971-move_file_to_folder.reg
אבל מה שאני מחפש זה שיהיה כמה תיקיות, כמו 'שלח אל'.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות