עזרה | הורדתי מפה את פרימייר וזה משום מה לא תומך עברית.איך מסדרים?
-
-
-
מ מנדי PRO סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מנדי-PRO אין פרמייר בעברית [יש את של פישל אם אתה רוצה אבל של החברה אין לא הוציאו גרסה כזאת]
אבל אם אתה מתכוון להפוך שיכתוב מימין לשמאל יש אופצייה כזאת.
פשוט תלך ל Edit ואז תרד עד למטה ל Preterences ואז תבחר ב Graphics ואז תקפוץ לך החלונית הזו,

פשוט תבחר את השורה השניה המסומנת בקו אדום במקום את זאת העליונה שמסומנת בקו ירוק. וזהו.
זה אמור להתחלף.
אבל אם עדיין לא התהפך ל-מימין לשמאל תסגור את התוכנה ותפתח שוב -
@מנדי-PRO אין פרמייר בעברית [יש את של פישל אם אתה רוצה אבל של החברה אין לא הוציאו גרסה כזאת]
אבל אם אתה מתכוון להפוך שיכתוב מימין לשמאל יש אופצייה כזאת.
פשוט תלך ל Edit ואז תרד עד למטה ל Preterences ואז תבחר ב Graphics ואז תקפוץ לך החלונית הזו,

פשוט תבחר את השורה השניה המסומנת בקו אדום במקום את זאת העליונה שמסומנת בקו ירוק. וזהו.
זה אמור להתחלף.
אבל אם עדיין לא התהפך ל-מימין לשמאל תסגור את התוכנה ותפתח שוב@בין-אדם-לחבירו תודה רבה!



-
@בין-אדם-לחבירו תודה רבה!



-
@מנדי-PRO אם אתה צריך מדריכים לפרמייר יש כאן באתר מלא שאני עושה זה יעזור לך המון
שמחתי לעזור -
מ מנדי PRO סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
