בירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
מענין אם אני ימיר את הקובץ זה יתמוך
בא נראה שתצליח להמיר סרטון לפורמט canon
-
@משחזר-מידע הפורמט הוא MOVE
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
הפורמט הוא MOVE
לא קשור לפורמט
קשור למבנה הקובץ
אגב זאת הסיבה שאין הרבה שיודעים לשחזר סרטוני canon -
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
הפורמט הוא MOVE
לא קשור לפורמט
קשור למבנה הקובץ
אגב זאת הסיבה שאין הרבה שיודעים לשחזר סרטוני canon -
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
מענין אם אני ימיר את הקובץ זה יתמוך
בא נראה שתצליח להמיר סרטון לפורמט canon
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
מענין אם אני ימיר את הקובץ זה יתמוך
בא נראה שתצליח להמיר סרטון לפורמט canon
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
בדקתי עכשיו עם משהו שמבין הוא אומר לי שאין סיכוי להמיר
יש כאן מישו שכבר כתב את זה
@משחזר-מידע אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
בא נראה שתצליח להמיר סרטון לפורמט canon
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
בדקתי עכשיו עם משהו שמבין הוא אומר לי שאין סיכוי להמיר
יש כאן מישו שכבר כתב את זה
@משחזר-מידע אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
בא נראה שתצליח להמיר סרטון לפורמט canon
@משחזר-מידע @השטיגניסט תודה רבה אגב במצלמות של סאמוויקס כן אפשר?
-
@משחזר-מידע בדקתי עכשיו עם משהו שמבין הוא אומר לי שאין סיכוי להמיר
@השטיגניסט למה דווקא חבר אמר לי שהוא הצליח הוא שם רוזולוצייה מתאימה אבל זה עבד לו רק בסרטונים קצרים !!!!
-
@השטיגניסט למה דווקא חבר אמר לי שהוא הצליח הוא שם רוזולוצייה מתאימה אבל זה עבד לו רק בסרטונים קצרים !!!!
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
יכול להיות שיש לחבר שלך חיקוי של כנון לא כנון מקורי
יש דבר כזה חיקוי של כנון?
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
יכול להיות שיש לחבר שלך חיקוי של כנון לא כנון מקורי
יש דבר כזה חיקוי של כנון?
-
@השטיגניסט אמר בבירור | האם יש אפשרות לראות סרטון במצלמת G7 קנון:
יכול להיות שיש לחבר שלך חיקוי של כנון לא כנון מקורי
יש דבר כזה חיקוי של כנון?
-
@ראובן-שבתי באלי אקספרסב50 שקל
@השטיגניסט וואלה שלח קישור !!
-
@השטיגניסט וואלה שלח קישור !!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות