בירור | הסרת WIFI באאוט-נט
-
שלום
עשיתי סים לוויז בלבד ואני רוצה לעקר את המכשיר שלי מרשתות אלחוטיות השאלה אם זה יפגע בוויז
האם יש למישהוא נסיון בעניין.? -
שלום
עשיתי סים לוויז בלבד ואני רוצה לעקר את המכשיר שלי מרשתות אלחוטיות השאלה אם זה יפגע בוויז
האם יש למישהוא נסיון בעניין.?@david-2 אמר בבירור | הסרת WIFI באאוט-נט:
שלום
עשיתי סים לוויז בלבד ואני רוצה לעקר את המכשיר שלי מרשתות אלחוטיות השאלה אם זה יפגע בוויז
האם יש למישהוא נסיון בעניין.?הם מתקינים גם תוכנה שחוסמת כל חיבור לאינטרנט
-
@david-2 אמר בבירור | הסרת WIFI באאוט-נט:
שלום
עשיתי סים לוויז בלבד ואני רוצה לעקר את המכשיר שלי מרשתות אלחוטיות השאלה אם זה יפגע בוויז
האם יש למישהוא נסיון בעניין.?הם מתקינים גם תוכנה שחוסמת כל חיבור לאינטרנט
@יוסי-הגאון שאלתי אותם והם יכולים רק לחסום וויפי
-
@יוסי-הגאון שאלתי אותם והם יכולים רק לחסום וויפי
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות