בקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל
-
@mdy
שקע רגיל הוא 16A (16 אמפר)
שקע של מזגן זה יותר (נראה לי 25A)
אם המזגן שלך לוקח יותר מ 16A אז הפיוז יקפוץ לך כי השקע יתחמם
זה בדרך כלל לא קופץ מיד ב 16A אלא בערך ב 20A
ולכן אם אתה מוכן לקחת סיכון אז אתה יכול לנסות
(הדרך לחשב את האמפר זה לבדוק כמה וואט המזגן צורך ולחלק את זה ל 230)@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@mdy
שקע רגיל הוא 16A (16 אמפר)
שקע של מזגן זה יותר (נראה לי 25A)
אם המזגן שלך לוקח יותר מ 16A אז הפיוז יקפוץ לך כי השקע יתחמם
זה בדרך כלל לא קופץ מיד ב 16A אלא בערך ב 20A
ולכן אם אתה מוכן לקחת סיכון אז אתה יכול לנסות
(הדרך לחשב את האמפר זה לבדוק כמה וואט המזגן צורך ולחלק את זה ל 230)לחלק ל- 220 זה המתח בארץ.
-
@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@mdy
שקע רגיל הוא 16A (16 אמפר)
שקע של מזגן זה יותר (נראה לי 25A)
אם המזגן שלך לוקח יותר מ 16A אז הפיוז יקפוץ לך כי השקע יתחמם
זה בדרך כלל לא קופץ מיד ב 16A אלא בערך ב 20A
ולכן אם אתה מוכן לקחת סיכון אז אתה יכול לנסות
(הדרך לחשב את האמפר זה לבדוק כמה וואט המזגן צורך ולחלק את זה ל 230)לחלק ל- 220 זה המתח בארץ.
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זה -
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זה@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זהראה:
https://magazine.iec.co.il/2019/07/16/מה-חשוב-לבדוק-לפני-שקונים-מוצר-חשמלי-בח/
וכן כאן:
https://stwww1.weizmann.ac.il/energy/4-1-6-מהו-מתח-החילופין-המסופק-בישראל-על-ידי/ -
התקינו לי מזגן 2.5 כח. יש לו תקע עבה. השקע הקיים הוא רגיל. יש מעביר? מישהו אמר לי שיש שעון שבת כזה . לא מצאתי בחנויות? בחנות טמבור הציעו לי "לייצר" מעביר כזה. זה יכול לפגוע במזגן? מה המשמעות של השקע העבה הזה? (לא מדובר במזגן תלת פאזי)
מה הפתרון הטוב ביותר? -
@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זהראה:
https://magazine.iec.co.il/2019/07/16/מה-חשוב-לבדוק-לפני-שקונים-מוצר-חשמלי-בח/
וכן כאן:
https://stwww1.weizmann.ac.il/energy/4-1-6-מהו-מתח-החילופין-המסופק-בישראל-על-ידי/@החפץ-בעילום-שמו אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זהראה:
https://magazine.iec.co.il/2019/07/16/מה-חשוב-לבדוק-לפני-שקונים-מוצר-חשמלי-בח/
וכן כאן:
https://stwww1.weizmann.ac.il/energy/4-1-6-מהו-מתח-החילופין-המסופק-בישראל-על-ידי/כבר כתבתי לך שזה הרשמי
אבל אין ענין להתוכח על מציאות, קח מודד ותמדוד. -
@87937 אמר בבקשת מידע | חיבור תקע עבה לשקע רגיל:
@החפץ-בעילום-שמו
המתח הרשמי זה בין 220 ל 240
בפועל זה קבוע 230 תבדוק את זהראה:
https://magazine.iec.co.il/2019/07/16/מה-חשוב-לבדוק-לפני-שקונים-מוצר-חשמלי-בח/
וכן כאן:
https://stwww1.weizmann.ac.il/energy/4-1-6-מהו-מתח-החילופין-המסופק-בישראל-על-ידי/ -
@87937
כן אח"כ ראיתי שיש באמת מקומות שכותבים 230, כנראה כמו שכתבת. -
יש לי בבית מזגן חלון שמחובר לו תקע בריטי (העבה, מה שדובר כאן)
האם זה חלק לחבר לו תקע רגיל?
מישהו אמר לי שזה לא כ"כ בריא למכשיר, זה נכון? -
@mdy ראה מה שכתבתי כאן בשרשור למעלה.
ולסיכום הענין, לפי הידוע לי אם יש בלוח פיוז-שלטר של 16 אמפר, אין שום בעיה לשים תקע רגיל,
רק שים לב, יש שני תקעים שאפשר לקנות בחנות, אחד עולה כ-5 ש"ח, והשני עולה כ-12 ש"ח
ההבדל הוא בעובי הפלסטיק שמבדיל בין החיובי לשלילי, וזה מאוד חשוב.כמובן, ללא אחריות (וזה בכדי שלא יגידו אח"כ שאני אשם.
-
@mdy ראה מה שכתבתי כאן בשרשור למעלה.
ולסיכום הענין, לפי הידוע לי אם יש בלוח פיוז-שלטר של 16 אמפר, אין שום בעיה לשים תקע רגיל,
רק שים לב, יש שני תקעים שאפשר לקנות בחנות, אחד עולה כ-5 ש"ח, והשני עולה כ-12 ש"ח
ההבדל הוא בעובי הפלסטיק שמבדיל בין החיובי לשלילי, וזה מאוד חשוב.כמובן, ללא אחריות (וזה בכדי שלא יגידו אח"כ שאני אשם.
@אמרתי-אני-יודע אני החלפתי מזמן שקע. הכל טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות