דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. באג | בעיה בקודים של סי 2

באג | בעיה בקודים של סי 2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
62 פוסטים 5 כותבים 2.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מענדי3331
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    d8d458b6-8ee1-4922-af9d-cf39b3290a4f-image.png למה זה קורה? עשיתי בידיוק לפי המדריך ואני לא מצליח ללחוץ על הכפתורים

    ephraum tzviE ה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מענדי3331

      d8d458b6-8ee1-4922-af9d-cf39b3290a4f-image.png למה זה קורה? עשיתי בידיוק לפי המדריך ואני לא מצליח ללחוץ על הכפתורים

      ephraum tzviE מנותק
      ephraum tzviE מנותק
      ephraum tzvi
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מענדי3331 אתה יכול להראות מה best כותב?

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ephraum tzviE ephraum tzvi

        @מענדי3331 אתה יכול להראות מה best כותב?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מענדי3331
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מענדי3331
        #3

        @ephraum-tzvi 03195a40-c13f-4bb7-907c-f4ccbb96e8bf-image.pnge15a80cb-2950-457a-a493-85e1362e0e5a-image.png

        ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מענדי3331

          @ephraum-tzvi 03195a40-c13f-4bb7-907c-f4ccbb96e8bf-image.pnge15a80cb-2950-457a-a493-85e1362e0e5a-image.png

          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzviE מנותק
          ephraum tzvi
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מענדי3331 או שתנסה הכל מחדש (לי זה קרה וניסיתי עד שזה עבד לי) או שתנסה את מה שהמביט לארץ אמר שם

          מ 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ephraum tzviE ephraum tzvi

            @מענדי3331 או שתנסה הכל מחדש (לי זה קרה וניסיתי עד שזה עבד לי) או שתנסה את מה שהמביט לארץ אמר שם

            מ מנותק
            מ מנותק
            מענדי3331
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ephraum-tzvi ניסתי את הכל מחדש וגם מה שעכשיו הראתי זה ע"פ המדריך של המביט לארץ

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ephraum tzviE ephraum tzvi

              @מענדי3331 או שתנסה הכל מחדש (לי זה קרה וניסיתי עד שזה עבד לי) או שתנסה את מה שהמביט לארץ אמר שם

              מ מנותק
              מ מנותק
              מענדי3331
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ephraum-tzvi חוץ מזה אין עוד אפשרות?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ephraum tzviE ephraum tzvi

                @מענדי3331 או שתנסה הכל מחדש (לי זה קרה וניסיתי עד שזה עבד לי) או שתנסה את מה שהמביט לארץ אמר שם

                מ מנותק
                מ מנותק
                מענדי3331
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ephraum-tzvi וגם מה זה? 48e37e97-8adb-4c89-8748-97a9c184cd31-image.png

                ephraum tzviE 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מענדי3331

                  @ephraum-tzvi וגם מה זה? 48e37e97-8adb-4c89-8748-97a9c184cd31-image.png

                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzviE מנותק
                  ephraum tzvi
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מענדי3331 כרגע אני לא יכול, אם אתה רוצה אני יכול לנסות לעזור מחר
                  לילה טוב!

                  מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ephraum tzviE ephraum tzvi

                    @מענדי3331 כרגע אני לא יכול, אם אתה רוצה אני יכול לנסות לעזור מחר
                    לילה טוב!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מענדי3331
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ephraum-tzvi בסדר גמור, תודה רבה ולילה טוב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ephraum tzviE ephraum tzvi

                      @מענדי3331 כרגע אני לא יכול, אם אתה רוצה אני יכול לנסות לעזור מחר
                      לילה טוב!

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מענדי3331
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ephraum-tzvi
                      יש לך היום אפשרות לעזור לי בעניין?

                      ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מענדי3331

                        @ephraum-tzvi
                        יש לך היום אפשרות לעזור לי בעניין?

                        ephraum tzviE מנותק
                        ephraum tzviE מנותק
                        ephraum tzvi
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מענדי3331 רק רגע, הפלאפון נעול בכלל???

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ephraum tzviE ephraum tzvi

                          @מענדי3331 רק רגע, הפלאפון נעול בכלל???

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מענדי3331
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ephraum-tzvi כן, מיד שמפעילים אותו זה עושה קוד אבטחה

                          ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מענדי3331

                            @ephraum-tzvi כן, מיד שמפעילים אותו זה עושה קוד אבטחה

                            ephraum tzviE מנותק
                            ephraum tzviE מנותק
                            ephraum tzvi
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @מענדי3331 איזה קוד? pin? או סיסמא רגילה?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ephraum tzviE ephraum tzvi

                              @מענדי3331 איזה קוד? pin? או סיסמא רגילה?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מענדי3331
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ephraum-tzvi סיסמא רגילה

                              ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מענדי3331

                                @ephraum-tzvi סיסמא רגילה

                                ephraum tzviE מנותק
                                ephraum tzviE מנותק
                                ephraum tzvi
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @מענדי3331 רוצה שאני אנסה בעזרה מרחוק?
                                להורדת תוכנה לשליטה מרחוק
                                מקווה שאצליח לזהות את הבעיה
                                תשלח לי את המספר מזהה שלך (בתוכנה לשליטה מרחוק) ואת הסיסמא

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ephraum tzviE ephraum tzvi

                                  @מענדי3331 רוצה שאני אנסה בעזרה מרחוק?
                                  להורדת תוכנה לשליטה מרחוק
                                  מקווה שאצליח לזהות את הבעיה
                                  תשלח לי את המספר מזהה שלך (בתוכנה לשליטה מרחוק) ואת הסיסמא

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מענדי3331
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @ephraum-tzvi אני פחות מעדיף, אין אפשרות אחרת?

                                  ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מענדי3331

                                    @ephraum-tzvi אני פחות מעדיף, אין אפשרות אחרת?

                                    ephraum tzviE מנותק
                                    ephraum tzviE מנותק
                                    ephraum tzvi
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @מענדי3331 תשלח לי צולמי מסך של כל האפשרויות

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ephraum tzviE ephraum tzvi

                                      @מענדי3331 תשלח לי צולמי מסך של כל האפשרויות

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מענדי3331
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @ephraum-tzvi שלחתי כבר בהתחלה

                                      ephraum tzviE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מענדי3331

                                        @ephraum-tzvi שלחתי כבר בהתחלה

                                        ephraum tzviE מנותק
                                        ephraum tzviE מנותק
                                        ephraum tzvi
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מענדי3331 עשית תאימות לווינ7?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ephraum tzviE ephraum tzvi

                                          @מענדי3331 עשית תאימות לווינ7?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מענדי3331
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @ephraum-tzvi כן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר