בקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי
-
מישהו יודע אם יש אופציה כזאת
או איך שהוא להוסיף להתקין על המכשיר וכדו'
פשוט יש לו רק 8 וזה כלום
תודה -
@דני-דן-0
יש מוד כמדומני שמחבר את הכרטיס זיכרון ככרטיס פנימי- וככה יש לך יותר זיכרון על המכשיר
הניסוי על אחריותך -
@דני-דן-0 אמר בבקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי:
@לידור
מה זה המוד הזה תוכל לפרט ולהסביר לי יותר
תודה
המוד הוא סוג של פאטצ שבצעם מחבר כמפושטו את הכרטיס זיכרון בנוסף לאחסון הפנימי- לשמל פנימי 4 גיגה וחיצוני 16 גיגה== אחרי המוד יהיה פנימי 20 גיגה ולא יהיה כרטיס זיכרון.....כמובן שזה מצריך איפוס כרטיס זיכרון- לכן תגבה הכל
https://forum.xda-developers.com/t/patch-adoptable-storage-enabler-marshmallow.3507387/
https://forum.xda-developers.com/t/q-how-to-format-sd-card-as-internal-storage.3571534/כמובן שהכל על אחריותך... לא לוקח אחריות אם יקרה לך משהו, כדאי לעקוב אחרי ההוראות.
בהצלחה
-
@דני-דן-0 אמר בבקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי:
@לידור
מה זה המוד הזה תוכל לפרט ולהסביר לי יותר
תודה
המוד הוא סוג של פאטצ שבצעם מחבר כמפושטו את הכרטיס זיכרון בנוסף לאחסון הפנימי- לשמל פנימי 4 גיגה וחיצוני 16 גיגה== אחרי המוד יהיה פנימי 20 גיגה ולא יהיה כרטיס זיכרון.....כמובן שזה מצריך איפוס כרטיס זיכרון- לכן תגבה הכל
https://forum.xda-developers.com/t/patch-adoptable-storage-enabler-marshmallow.3507387/
https://forum.xda-developers.com/t/q-how-to-format-sd-card-as-internal-storage.3571534/כמובן שהכל על אחריותך... לא לוקח אחריות אם יקרה לך משהו, כדאי לעקוב אחרי ההוראות.
בהצלחה
-
@לידור
תודה
אבל הורדתי את מה שכתוב שם ולא הצלחתי אח"כ אפשרות להגדיר את הכרטיס כפנימי כמו שכתוב
אתה עשית את זה אולי ויודע איך עושים את ז ה בדיוק
תודה -
@דני-דן-0 אני יפרט
יש לי את המכשיר
Galaxy Grand Prime Plus
מאד יעזור לי אם מישהו התנסה באיזה מוד או איזה פריצה (ROOTׂ) אחרת כלשהיא
תודה -
@דני-דן-0 אמר בבקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי:
@דני-דן-0 אני יפרט
יש לי את המכשיר
Galaxy Grand Prime Plus
מאד יעזור לי אם מישהו התנסה באיזה מוד או איזה פריצה (ROOTׂ) אחרת כלשהיא
תודהדגם? מה הsm?
@הנני-העני
G532F
תודה -
@דני-דן-0 אמר בבקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי:
@דני-דן-0 אני יפרט
יש לי את המכשיר
Galaxy Grand Prime Plus
מאד יעזור לי אם מישהו התנסה באיזה מוד או איזה פריצה (ROOTׂ) אחרת כלשהיא
תודהדגם? מה הsm?
@הנני-העני
יודע משהו? -
@הנני-העני
G532F
תודה@דני-דן-0 אמר בבקשת מידע | הגדלת זיכרון פנימי בגלקסי:
@הנני-העני
G532F
תודהחפש בגוגל:
sm-G532F custom rom \ root.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות