בקשה | תודה על התיקיה זה עבד !אבל
-
תגובה: קישור למשחקים ל-C2
זה לא 4000 ולכן גם אני מבקש את ה4000 בזיפ ולא ראר או בדרייב חדש
BNAYASINGER @GMAIL -
תגובה: קישור למשחקים ל-C2
זה לא 4000 ולכן גם אני מבקש את ה4000 בזיפ ולא ראר או בדרייב חדש
BNAYASINGER @GMAIL@הציניות-הדתית תגיד רק בסי2יש משחקים ולMTK THIאין
-
@הציניות-הדתית תגיד רק בסי2יש משחקים ולMTK THIאין
@מיוחדת אמר בבקשה | תודה על התיקיה זה עבד !אבל:
MTK THI
מה זה?
לסי 2 (ו208) יש מערכת הפעלה שתומכת בג'אר ולכן יש להם המוןן משחקים || ||
||
|| -
@מיוחדת אמר בבקשה | תודה על התיקיה זה עבד !אבל:
MTK THI
מה זה?
לסי 2 (ו208) יש מערכת הפעלה שתומכת בג'אר ולכן יש להם המוןן משחקים || ||
||
|| -
@מיוחדת אמר בבקשה | תודה על התיקיה זה עבד !אבל:
איך עולה המוניטין כי קשה לי להגיב מהר צריך לחכות עד שיעבור דקה
?????????????????????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות