מה עושים אם סמל הבטריה (סוללה) 🔋 נעלם משורת המשימות
-
קורה לפעמים שסמל הסוללה נעלם משורת המשימות. וכך א"א לראות כמה סוללה נשארה וכו'.
דוגמה (אותנטית מהיום)
-
יש סמל סוללה

-
סמל הסוללה נעלם

פתרון שעוזר בד"כ הוא להפוך את התקני הסוללה ללא זמינים, ואז להחזירם לזמינים.
-
לוחצים עם לחצן העכבר הימני על סמל 'מחשב זה' (בווינדוס 7 - 'המחשב שלי') > ניהול.

-
בוחרים 'מנהל ההתקנים' > 'סוללות' > בוחרים את השורה הראשונה, לחצן ימני בעכבר > 'הפוך התקן ללא זמין', וכך גם בשורה השניה.

-
אח"כ שוב בוחרים את השורה הראשונה, ובוחרים 'הפוך התקן לזמין', וכן בשורה השניה.
ובד"כ סמל הסוללה חוזר למקומו.
בהצלחה!
-
-
קורה לפעמים שסמל הסוללה נעלם משורת המשימות. וכך א"א לראות כמה סוללה נשארה וכו'.
דוגמה (אותנטית מהיום)
-
יש סמל סוללה

-
סמל הסוללה נעלם

פתרון שעוזר בד"כ הוא להפוך את התקני הסוללה ללא זמינים, ואז להחזירם לזמינים.
-
לוחצים עם לחצן העכבר הימני על סמל 'מחשב זה' (בווינדוס 7 - 'המחשב שלי') > ניהול.

-
בוחרים 'מנהל ההתקנים' > 'סוללות' > בוחרים את השורה הראשונה, לחצן ימני בעכבר > 'הפוך התקן ללא זמין', וכך גם בשורה השניה.

-
אח"כ שוב בוחרים את השורה הראשונה, ובוחרים 'הפוך התקן לזמין', וכן בשורה השניה.
ובד"כ סמל הסוללה חוזר למקומו.
בהצלחה!
-
-
כמובן שמדובר במדריך למחשבים ניידים...
אם אתם משתמשים במחשב נייח,זה לגיטימי ותקין ומקובל ונורמלי והגיוני לחלוטין שאין סמל של סוללה,לא להיכנס לבהלה. (וכבר קרו מקרים)@Itamar-Yehezkel מישהו חשב שזה לא לניידים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות