קליקול
-
@תורה-צוה-לנו-משה אבל זה חינמי?
@QJDTOP אחזקת הקו? כמדומה לי שכן, לפני שבוע התעניינתי. לצורך צינתוקים וכו', זה התמחורים שקיבלתי. תוכל לראות עוד פרטים מחירון שיגור הודעות.pdf
-
@QJDTOP פתוח בקלות.
-
@QJDTOP אחזקת הקו? כמדומה לי שכן, לפני שבוע התעניינתי. לצורך צינתוקים וכו', זה התמחורים שקיבלתי. תוכל לראות עוד פרטים מחירון שיגור הודעות.pdf
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בקליקול:
@QJDTOP אחזקת הקו? כמדומה לי שכן, לפני שבוע התעניינתי. לצורך צינתוקים וכו', זה התמחורים שקיבלתי. תוכל לראות עוד פרטים מחירון שיגור הודעות.pdf
אפילו קו שאני מתפעל?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בקליקול:
@QJDTOP אחזקת הקו? כמדומה לי שכן, לפני שבוע התעניינתי. לצורך צינתוקים וכו', זה התמחורים שקיבלתי. תוכל לראות עוד פרטים מחירון שיגור הודעות.pdf
אפילו קו שאני מתפעל?
@QJDTOP מה אתה מתכוין?
-
@QJDTOP אינני יודע, בסוף הקמתי בימות בגלל שמצאתי מישהו שהתחייב שהקו יהיה פתוח ומאושר בוועדת הרבנים בלי בעיות.
אז זה אמור להיות חינם. -
@QJDTOP אני שלוח לך בפרטי
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות