שאלה | איך שולחים את אותו מייל לכמה אנשים, אבל שכל מייל ישלח בתור הודעה נפרדת
-
כדי שיוכלו להשיב לי ואני אשיב להם וכו' ולא אתבלבל מהשרשור של כולם ביחד
תודה על המענה בכל פעם מחדש זה עוזר לי מאוד! -
@miri8 אם כותרת הנושא דומה בכל המיילים אני לא מכיר פתרון (אדרבה אשמח לשמוע)
מה שאני עושה - משנה תו אחד בנושא המייל (לא רלוונטי בשליחה לעשרות+) -
כדי שיוכלו להשיב לי ואני אשיב להם וכו' ולא אתבלבל מהשרשור של כולם ביחד
תודה על המענה בכל פעם מחדש זה עוזר לי מאוד!@miri8 אמר בשאלה | איך שולחים את אותו מייל לכמה אנשים, אבל שכל מייל ישלח בתור הודעה נפרדת:
לא מפריע לי שהנושא יהיה אותו נושא אצל כולם
אם הנושא הוא אותו נושא יש לך את הבעיה הזו:
@miri8 אמר בשאלה | איך שולחים את אותו מייל לכמה אנשים, אבל שכל מייל ישלח בתור הודעה נפרדת:
כדי שיוכלו להשיב לי ואני אשיב להם וכו' ולא אתבלבל מהשרשור של כולם ביחד
-
@miri8 אמר בשאלה | איך שולחים את אותו מייל לכמה אנשים, אבל שכל מייל ישלח בתור הודעה נפרדת:
לא מפריע לי שהנושא יהיה אותו נושא אצל כולם
אם הנושא הוא אותו נושא יש לך את הבעיה הזו:
@miri8 אמר בשאלה | איך שולחים את אותו מייל לכמה אנשים, אבל שכל מייל ישלח בתור הודעה נפרדת:
כדי שיוכלו להשיב לי ואני אשיב להם וכו' ולא אתבלבל מהשרשור של כולם ביחד
-
כדי שיוכלו להשיב לי ואני אשיב להם וכו' ולא אתבלבל מהשרשור של כולם ביחד
תודה על המענה בכל פעם מחדש זה עוזר לי מאוד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות