בקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה
-
אל תשכח להגדיר שפה לעברית
@כוספים-למשיח אתה יכול לעשות לי? אני לא ממש יודע

-
@כוספים-למשיח אתה יכול לעשות לי? אני לא ממש יודע

-
@cannon עם האפליקצייה מקליט של ווינדוס....
גש אל לוח הבקרה > קול > הקלטה >ותבחר את streo mix כברירת מחדל
ואז כל הקלטה שתקליט במחשב תהיה הקלטה פנימית
בהצלחה@מויטיו
עכשיו אני שם לב שלא צריך לעשות הקלטה פנימית
אפשר ללחוץ מקש ימני לבחור בבדיקה לעבור לכרטיסיית רשת או NETWORK ולסנן לפי מדיה ואחרי זה להפעיל את הקראת הרובוט
ומיד יופיע קובץ MP3 תפתח אותו בכרטיסיה חדשה וזה ירד לך כקובץ MP3
בהצלחה -
@מויטיו
עכשיו אני שם לב שלא צריך לעשות הקלטה פנימית
אפשר ללחוץ מקש ימני לבחור בבדיקה לעבור לכרטיסיית רשת או NETWORK ולסנן לפי מדיה ואחרי זה להפעיל את הקראת הרובוט
ומיד יופיע קובץ MP3 תפתח אותו בכרטיסיה חדשה וזה ירד לך כקובץ MP3
בהצלחה@כוספים-למשיח
אפשר גם עם idm
-
@כוספים-למשיח
אפשר גם עם idm
-
@מויטיו חבל לך ללכת עד idm יש לך את הפיתרון שכוספים-למשיח הביא שהוא יותר טוב.
אפשר ללחוץ מקש ימני לבחור בבדיקה לעבור לכרטיסיית רשת או NETWORK ולסנן לפי מדיה ואחרי זה להפעיל את הקראת הרובוט
ומיד יופיע קובץ MP3 תפתח אותו בכרטיסיה חדשה וזה ירד לך כקובץ MP3
בהצלחהלפחות לדעתי!
-
@מויטיו חבל לך ללכת עד idm יש לך את הפיתרון שכוספים-למשיח הביא שהוא יותר טוב.
אפשר ללחוץ מקש ימני לבחור בבדיקה לעבור לכרטיסיית רשת או NETWORK ולסנן לפי מדיה ואחרי זה להפעיל את הקראת הרובוט
ומיד יופיע קובץ MP3 תפתח אותו בכרטיסיה חדשה וזה ירד לך כקובץ MP3
בהצלחהלפחות לדעתי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות