בעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש
-
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
אני בחרתי בכונן החדש של ה500 GB אבל הוא לא נותן לי לבחור אותו אלא מציג לי שגיאה
רק שאני אבין, יש לך שלושה כוננים במחשב?
אחד מהם של 500 גיגה?
שים לב שיש לך שתי מחיצות בכונן אחת של 3 גיגה ועוד אחת של 462 גיגה תעמוד על המחיצה של ה3 גיגה ותמחק אותה אח"כ תמחק גם את המחיצה של ה462 גיגה, תיווצר לך מחיצה של 465 גיגה ועליה תתקין את הווינדוס
שים לב לא למחוק בטעות מחיצות אחרות יימחק לך כל החומר -
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
אני בחרתי בכונן החדש של ה500 GB אבל הוא לא נותן לי לבחור אותו אלא מציג לי שגיאה
רק שאני אבין, יש לך שלושה כוננים במחשב?
אחד מהם של 500 גיגה?
שים לב שיש לך שתי מחיצות בכונן אחת של 3 גיגה ועוד אחת של 462 גיגה תעמוד על המחיצה של ה3 גיגה ותמחק אותה אח"כ תמחק גם את המחיצה של ה462 גיגה, תיווצר לך מחיצה של 465 גיגה ועליה תתקין את הווינדוס
שים לב לא למחוק בטעות מחיצות אחרות יימחק לך כל החומר@elazar אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
אני בחרתי בכונן החדש של ה500 GB אבל הוא לא נותן לי לבחור אותו אלא מציג לי שגיאה
רק שאני אבין, יש לך שלושה כוננים במחשב?
נכון
אחד מהם של 500 גיגה?
נכון
-
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
אני בחרתי בכונן החדש של ה500 GB אבל הוא לא נותן לי לבחור אותו אלא מציג לי שגיאה
רק שאני אבין, יש לך שלושה כוננים במחשב?
אחד מהם של 500 גיגה?
שים לב שיש לך שתי מחיצות בכונן אחת של 3 גיגה ועוד אחת של 462 גיגה תעמוד על המחיצה של ה3 גיגה ותמחק אותה אח"כ תמחק גם את המחיצה של ה462 גיגה, תיווצר לך מחיצה של 465 גיגה ועליה תתקין את הווינדוס
שים לב לא למחוק בטעות מחיצות אחרות יימחק לך כל החומר -
@elazar
זה נראה לי כיון שהוא צרב mbr
והוא צריך GPT@למה-מה-קרה אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
@elazar
זה נראה לי כיון שהוא צרב mbr
והוא צריך GPTלא
צרבתי GPT -
@למה-מה-קרה אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
@elazar
זה נראה לי כיון שהוא צרב mbr
והוא צריך GPTלא
צרבתי GPT -
@צמא-לדעת
יכול להיות שטעיתי ואתה צריך דווקא mbr
תכלס הצלחתה?@למה-מה-קרה אמר בבעיה | לא מצליח להתקין ווינדוס 10 על כונן חדש:
@צמא-לדעת
יכול להיות שטעיתי ואתה צריך דווקא mbr
תכלס הצלחתה?בתכלס הצלחתי כרגע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות