חיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח
-
@bbn אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@DANI123 יש כבל מיוחד עם שנאי שמאפשר לחבר למחשב ארדיסק פנימי בחיבור USB אולי במצב כזה תוכל להעלות את המחשב השני במחשב הנייד..
אבל לא מאמין שיש לך כבל כזה
זה נקרא: מתאם USB 2.0 To SATA And IDE
דוגמא:
https://ksp.co.il/?uin=26248זה לא עוזר לי זה יש לי כבר אני צריך את הביצועים של הנייח
@DANI123 אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@bbn אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@DANI123 יש כבל מיוחד עם שנאי שמאפשר לחבר למחשב ארדיסק פנימי בחיבור USB אולי במצב כזה תוכל להעלות את המחשב השני במחשב הנייד..
אבל לא מאמין שיש לך כבל כזה
זה נקרא: מתאם USB 2.0 To SATA And IDE
דוגמא:
https://ksp.co.il/?uin=26248זה לא עוזר לי זה יש לי כבר אני צריך את הביצועים של הנייח
מה זה אומר
-
@DANI123 אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@bbn אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@DANI123 יש כבל מיוחד עם שנאי שמאפשר לחבר למחשב ארדיסק פנימי בחיבור USB אולי במצב כזה תוכל להעלות את המחשב השני במחשב הנייד..
אבל לא מאמין שיש לך כבל כזה
זה נקרא: מתאם USB 2.0 To SATA And IDE
דוגמא:
https://ksp.co.il/?uin=26248זה לא עוזר לי זה יש לי כבר אני צריך את הביצועים של הנייח
מה זה אומר
@QJDTOP אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@DANI123 אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@bbn אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
@DANI123 יש כבל מיוחד עם שנאי שמאפשר לחבר למחשב ארדיסק פנימי בחיבור USB אולי במצב כזה תוכל להעלות את המחשב השני במחשב הנייד..
אבל לא מאמין שיש לך כבל כזה
זה נקרא: מתאם USB 2.0 To SATA And IDE
דוגמא:
https://ksp.co.il/?uin=26248זה לא עוזר לי זה יש לי כבר אני צריך את הביצועים של הנייח
מה זה אומר
זה אומר שהנייח יותר חזק מהנייד ואני רוצה את הביצועים של הנייח ו @bbn הציע לי כבל שמחבר רק את הארד דיסק למחשב ושם אני רואה רק את החומר
-
@DANI123 אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
שמעתי שאפשרי לחבר כבל HDMI ואז בביוס לעשות הפניה זו רק שמועה אשמח לשמוע את דעתכם
מצאת אפשרות להפעיל דרך הביוס או שאתה יודע שזה לא שייך?
-
@DANI123 אמר בחיבור מחשב נייח למסך של מחשב נייח:
שמעתי שאפשרי לחבר כבל HDMI ואז בביוס לעשות הפניה זו רק שמועה אשמח לשמוע את דעתכם
מצאת אפשרות להפעיל דרך הביוס או שאתה יודע שזה לא שייך?
@קינג-קומפיוטר לא שייך, הכי קרוב לזה זה להתחבר מרחוק מהנייד לנייח ואז תראה את הנייח על המסך של הנייד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות