הכנסת עברית לנוקיה 208
-
@פראסטיק1 אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
אוקי אז תאכלס בדוק אין אפשרות?
אולי מתישהו יהיה לי כוח...זה הרבה עבודה בלי ודאות שיצליח
-
@מישהו12
נתקעתי עם אותו בעיה, הזמנתי מעלי אקספרס היה זכור לי שבמפרט היה כתוב שיש לו עברית אבל בפועל אין לו, (מכשיר 2 סימים)יש אפשרות להתקין עברית?
או להתקין PPM מותאם אישית?אם יש אפשרות, אני מוכן לעבוד ולתרגם בשביל הבאים אחרי...
-
@מישהו12
נתקעתי עם אותו בעיה, הזמנתי מעלי אקספרס היה זכור לי שבמפרט היה כתוב שיש לו עברית אבל בפועל אין לו, (מכשיר 2 סימים)יש אפשרות להתקין עברית?
או להתקין PPM מותאם אישית?אם יש אפשרות, אני מוכן לעבוד ולתרגם בשביל הבאים אחרי...
-
@Yair לא יודע, אני שלחתי אותו למישהו שיודע לצרוב וכל זה, והוא צרב משהו, ואז המכשיר בכלל לא עבד, ומצד הסברא נראה לי שאם אין עברית במערכת, אין עברית גם בהודעות.
-
@ברקוש אמר בהכנסת עברית לנוקיה 208:
@Yair
אז אין מה לעשות עם זה בכלל?מה שאתה יכול לעשות, זה לבדוק האם באתר שקנית את זה כתוב בפירוש שזה עם עברית, אם כן, לעשות צילום מסך שזה כתוב, ולפתוח מחלוקת, רוב הסיכויים שתקבל החזר מלא.
תעלה רגע את הקישור של זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות