בירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד
-
@מנחמן מוזר...
@האדם-החושב
בדקת עם סייר אחר? -
@האדם-החושב
בדקת עם סייר אחר?@מנחמן אם איזה סייר לבדוק
-
@האדם-החושב
בדקת עם סייר אחר? -
@מנחמן אם איזה סייר לבדוק
@המלך-הגדול אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@מנחמן עם איזה סייר לבדוק
אני אישית עובד עם ES כמבואר בצילו"מ.
-
@המלך-הגדול אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@מנחמן עם איזה סייר לבדוק
אני אישית עובד עם ES כמבואר בצילו"מ.
-
@מנחמן לא הpro ,נכון? (אני ניסיתי בזמנו עם הpro)
@האדם-החושב אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@מנחמן לא הpro ,נכון? (אני ניסיתי בזמנו עם הpro)
כמדומני שפעם היו להם 2 אפלי', אחד פרו (העצוב הכהה) ואחת לא (הכחולה)
מתישהו הם קיבלו שכל ועשו הכל באחת, ככה שאני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה מדבר על "פרו". -
@האדם-החושב אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@מנחמן לא הpro ,נכון? (אני ניסיתי בזמנו עם הpro)
כמדומני שפעם היו להם 2 אפלי', אחד פרו (העצוב הכהה) ואחת לא (הכחולה)
מתישהו הם קיבלו שכל ועשו הכל באחת, ככה שאני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה מדבר על "פרו".@האדם-החושב יש לך אולי קישור לזה ?
-
@האדם-החושב אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@מנחמן לא הpro ,נכון? (אני ניסיתי בזמנו עם הpro)
כמדומני שפעם היו להם 2 אפלי', אחד פרו (העצוב הכהה) ואחת לא (הכחולה)
מתישהו הם קיבלו שכל ועשו הכל באחת, ככה שאני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה מדבר על "פרו". -
@האדם-החושב זה מימי אנו באנו...
-
@האדם-החושב זה מימי אנו באנו...
-
@מנחמן תכלס' זה עובד (ואגב ,הסמארטפונים לא היו לפני קום המדינה🤪)
@האדם-החושב לא מצאתי את זה בחנות יש לכם אולי קישור
-
@האדם-החושב לא מצאתי את זה בחנות יש לכם אולי קישור
@המלך-הגדול אמר בבירור | האם יש דרך להוריד פודקסט לאנדרוינד:
@האדם-החושב לא מצאתי את זה בחנות יש לכם אולי קישור
לאיזו אפליקציה??
-
@האדם-החושב לא מצאתי את זה בחנות יש לכם אולי קישור
-
פוסט זה נמחק!
-
@האדם-החושב אך שם אני מוצא את הפודקאסט?
-
@האדם-החושב אך שם אני מוצא את הפודקאסט?
@המלך-הגדול איפה? ,בסייר או בעושים היסטוריה?
-
@המלך-הגדול איפה? ,בסייר או בעושים היסטוריה?
@האדם-החושב בסייר
הוא מביא לי רק תמונות -
@האדם-החושב בסייר
הוא מביא לי רק תמונות@המלך-הגדול באיזה נתיב אתה נמצא?
-
@המלך-הגדול באיזה נתיב אתה נמצא?
@האדם-החושב כלומר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

