הסבר | נפילת רשת בפרטנר?
-
משהו יודע משהו על הנפילה של פרטנר כאן באזור ביתר עילית? זה נפילה או שהופסק בכוונה למטרות פיתוח? אחרת אני עובר חברה.
@זמר גם הוט מובייל
הם אמרו [בשעה 10 בבוקר] תוך 24 שעות
לא נראה לי שבאמת יקח 24 שעות -
משהו יודע משהו על הנפילה של פרטנר כאן באזור ביתר עילית? זה נפילה או שהופסק בכוונה למטרות פיתוח? אחרת אני עובר חברה.
-
@זמר נקרע להם התשתית
@זמר אמר בהסבר | נפילת רשת בפרטנר?:
אחרת אני עובר חברה.
אי אפשר לעבור כי צריך להוציא אישור ניוד מהפלאפון לפני זה
-
משהו יודע משהו על הנפילה של פרטנר כאן באזור ביתר עילית? זה נפילה או שהופסק בכוונה למטרות פיתוח? אחרת אני עובר חברה.
@זמר זה כלל החברות ולא רק פרטנר אך זה הסתדר כמדומני.
כנראה האנטנה. -
@זמר זה כלל החברות ולא רק פרטנר אך זה הסתדר כמדומני.
כנראה האנטנה. -
@זמר אצלי בהוט זה הסתדר.
-
@זמר יותר נכון זה פעם כן ופעם לא אני צריך לחייג פעמיים שיתפס
-
-
@זמר אמר בהסבר | נפילת רשת בפרטנר?:
מה אתה אומר!
איפה שמעת?בשירות לקוחות שלהם וגם מחבר שהוא סוכן של פלאפונים אז הוא קיבל מייל מהם שזה נקרע והם באמצע לסדר
@מוטי-ברנד אמר בהסבר | נפילת רשת בפרטנר?:
והם באמצע לסדר
אגב, הבעיה לא הסתדרה עד הסוף כאן בביתר, הרבה פעמים באצע השיחה גם לפני הקריסה , פתאום לא שומעים למשך שלוש שניות, וזה חוזר.
-
@מוטי-ברנד אמר בהסבר | נפילת רשת בפרטנר?:
והם באמצע לסדר
אגב, הבעיה לא הסתדרה עד הסוף כאן בביתר, הרבה פעמים באצע השיחה גם לפני הקריסה , פתאום לא שומעים למשך שלוש שניות, וזה חוזר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
!