תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@A0533057932 יש לי אפליקציה שכשאני מדליק אותה היא מהבהבת מה יכול להיות?
@משה-ת להחליף גרסה.
-
@משה-ת להחליף גרסה.
@eitcok-grafik יש גירסא חדשה בשירשור הזה?
-
@eitcok-grafik יש גירסא חדשה בשירשור הזה?
@משה-ת כל הזמן יוצא גרסאות חדשות
פשוט תעקוב אחרי הגיטאהב או הדרייב (הדרייב מעודכן פחות מהגיטאהב) -
@משה-ת כל הזמן יוצא גרסאות חדשות
פשוט תעקוב אחרי הגיטאהב או הדרייב (הדרייב מעודכן פחות מהגיטאהב)@A0533057932 אבל אני צריך גירסא עם תעודות אבטחה יש משהו מעודכן?
צריך להוריד את כל הקובץ של הזיפ מחדש או יש עידכון ששוקל פחות? -
@A0533057932 אבל אני צריך גירסא עם תעודות אבטחה יש משהו מעודכן?
צריך להוריד את כל הקובץ של הזיפ מחדש או יש עידכון ששוקל פחות?@משה-ת אין עדכונים
צריך להוריד את כל הקובץ
נ.ב. מה שיש בגיטאהב שלי הוא כולל תעודות אבטחה -
@eitcok-grafik יש גירסא חדשה בשירשור הזה?
@משה-ת כוונתי להחליף את האפליקציה, לא את הWSA.
-
@משה-ת אין עדכונים
צריך להוריד את כל הקובץ
נ.ב. מה שיש בגיטאהב שלי הוא כולל תעודות אבטחה@A0533057932 יש קישור?
-
איך יודעים איזה גירסה מותקנת לי?
-
איך יודעים איזה גירסה מותקנת לי?
-
@משה-ת לא מעודכנת מאד
תגבה את התיקיה הזאת
ותוריד את הגרסה העדכנית מהגיטאהב שלי -
@משה-ת לא מעודכנת מאד
תגבה את התיקיה הזאת
ותוריד את הגרסה העדכנית מהגיטאהב שלי@A0533057932 למה לגבות?
ומה הקישור של הגיטהאב? -
@A0533057932 למה לגבות?
ומה הקישור של הגיטהאב?@משה-ת כי החדש הוא גרסת אנדוראיד שונה
וכך במקרה תקלה עדין יהיה לך את מה שיש עליו את כל החומר
https://github.com/a0533057932/MagiskOnWSA-For-filtered-internet/releases/tag/WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.20.0_x64_Release-Nightly -
@משה-ת כי החדש הוא גרסת אנדוראיד שונה
וכך במקרה תקלה עדין יהיה לך את מה שיש עליו את כל החומר
https://github.com/a0533057932/MagiskOnWSA-For-filtered-internet/releases/tag/WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.20.0_x64_Release-Nightly@A0533057932
ממתי העדכון האחרון?
יש טעם לעדכן אם התקנתי לפני שבוע?
פשוט לא הצלחתי לסדר את האפליקציות שלא נפתחו לי ואולי עדכון גירסא יעזור -
@A0533057932
ממתי העדכון האחרון?
יש טעם לעדכן אם התקנתי לפני שבוע?
פשוט לא הצלחתי לסדר את האפליקציות שלא נפתחו לי ואולי עדכון גירסא יעזור@אברהם-העברי-0 הגרסה העדכנית היא 2204.40000.20.0
אם זה מה שיש לך אין עניין -
@אברהם-העברי-0 הגרסה העדכנית היא 2204.40000.20.0
אם זה מה שיש לך אין עניין@A0533057932
יש לי אחד פחות, שווה? -
@A0533057932 אמר במדריך | התקנת WSA עם גוגל פליי ורוט + תעודת אבטחה של נטפרי ונטספארק:
כרגע עקב כך שopengapps לא תומך עדין באנדרואיד 12 נראה שרק פיקו עובד
האם עדיין?
-
@A0533057932 אמר במדריך | התקנת WSA עם גוגל פליי ורוט + תעודת אבטחה של נטפרי ונטספארק:
כרגע עקב כך שopengapps לא תומך עדין באנדרואיד 12 נראה שרק פיקו עובד
האם עדיין?
@ישראליק עדין
-
@A0533057932 האם המערכת אמורה להיות מתאימה גם לויינדוס בגירסה 22H2?
כי ניסיתי ולא עבד לי! -
@A0533057932 האם המערכת אמורה להיות מתאימה גם לויינדוס בגירסה 22H2?
כי ניסיתי ולא עבד לי!@חכם-וזקן לא
היא רק לווינדוס 11 -
@חכם-וזקן לא
היא רק לווינדוס 11@A0533057932 התכוונתי ווינדוס 11 בגירסה 22H2 החדשה
ראה כאן https://mitmachim.top/topic/41163/שיתוף-העדכון-הגדול-הבא-ל-windows-11-כבר-זמין-למפתחים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
