גירסה לשיומי qf9 תומך
-
יש למישהו?
-
יש לי גירסה כשרה ואני רוצה להוסיף נגן אפילו בתשלום יש אפשרות?
-
איך אני יכול לשלוח לו הודעה פרטית?
-
איך אני יכול לשלוח לו הודעה פרטית?
-
@Yair אין אפשרות להוסיף נגן?
-
@Yair אין אפשרות להוסיף נגן?
@מניפולציות אמר בגירסה לשיומי qf9 תומך:
@Yair אין אפשרות להוסיף נגן?
אין דבר כזה להוסיף נגן בגירסא כשרה.
צריך לצרוב גירסא אחרת, וזה כבר הרבה זמן מנסים להסביר שאין. -
תודה על האדיבות.
-
תודה על האדיבות.
@מניפולציות סליחה.
-
@מניפולציות סליחה.
-
@מניפולציות אמר בגירסה לשיומי qf9 תומך:
@Yair אין אפשרות להוסיף נגן?
אין דבר כזה להוסיף נגן בגירסא כשרה.
צריך לצרוב גירסא אחרת, וזה כבר הרבה זמן מנסים להסביר שאין. -
@מתושלח דווקא יש לי קומבינה שדרכה אפשרי להוסיף לתוך המערכת ישירות, אבל בכל מקרה ל qf9 זה לא רלוונטי.
@Yair למה?
-
@מתושלח דווקא יש לי קומבינה שדרכה אפשרי להוסיף לתוך המערכת ישירות, אבל בכל מקרה ל qf9 זה לא רלוונטי.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
