בקשת מידע | התקנת מולטימדיה
-
מישהו יודע איך מתקינים מערכת מולטימדיה ברכב ברמה התכנית, לא דיגיטאלית.
עשיתי חיפושים בפורום ולא מצאתי דבר. (מלבד פוסט דומה לשלי שלא נענה לפני יותר משנה)
תודה רבה!! -
מישהו יודע איך מתקינים מערכת מולטימדיה ברכב ברמה התכנית, לא דיגיטאלית.
עשיתי חיפושים בפורום ולא מצאתי דבר. (מלבד פוסט דומה לשלי שלא נענה לפני יותר משנה)
תודה רבה!! -
@אריה-דבי-עלאי איך מתקינים מסך לרכב או מה עושים שיש מסך
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...) -
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...) -
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...) -
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...)@אריה-דבי-עלאי תבדוק טוב אם שווה לך להחליף כי אם זה נראה כמו מיקרוגל זה לכאורה מערכת ישנה מאודד
אתה צריך להראות תמונה מה בדיוק יש לך
אם יש צמות תואמות לרכב זה כולה לחבר אותם לצמות של הרכב
אם יש לך חוטים צריך לראות את החוטים... -
מישהו יודע איך מתקינים מערכת מולטימדיה ברכב ברמה התכנית, לא דיגיטאלית.
עשיתי חיפושים בפורום ולא מצאתי דבר. (מלבד פוסט דומה לשלי שלא נענה לפני יותר משנה)
תודה רבה!!@אריה-דבי-עלאי הכי פשוט לשלם כמה שקלים ולקנות בעליאקספרס צמת חוטים מוכנה. אם את לא רוצה אתה פשוט יכול לראות לפי איך שהחוטים מחוברים עכשיו, ככה לחבר בחדש.
-
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...)@אריה-דבי-עלאי אמר בבקשת מידע | התקנת מולטימדיה:
@השטיגניסט יש לי מעכת מולטימדיה (נראה לי של סקודה)
ואני קיבלתי מעכת יותר חדשה מ"קיה" אני רוצה להחליף אותם.
(זה נראה כמו מקרוגל קטן...)תעלה תמונה מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות