עזרה | וייז לא עובד מיקום
-
יש לי וייז מסונן של מושגח פלוס ניסתי את כל האופציות והמיקום לא עובד
מה אפשר לעשות ?
משהו טען לי שלכל הוויז של החברה הזאת הכוונה של ההכשר יש בעיות האם זה נכון ?
אם משהו יוכל לאשר לי את זה שלכולם זה לא עובד אז אני יתייאש מראש
תודה -
@ר-ישיעה
גם לי יש אותה בעיה (במכשיר מושגח פלוס)
תסתכל פה https://www.prog.co.il/threads/מחאת-הוויזרים-היה-לנו-וויז-ואיננו.783046/ -
@ר-ישיעה אם היית עובר על מה שהוא הביא היית רואה
שאין מה לתקשר איתם כי זה בעיה עם גוגל ואין מה לעשות -
יתכן והבעיה תטופל מתישהו
תסתכל בפורום של סמסונג
כאן https://eu.community.samsung.com/t5/mobile-apps-services/thousands-of-devices-stopped-working/m-p/5548106 -
יתכן והבעיה תטופל מתישהו
תסתכל בפורום של סמסונג
כאן https://eu.community.samsung.com/t5/mobile-apps-services/thousands-of-devices-stopped-working/m-p/5548106@חיים-i יש שם סוג של פתרון זמני:

השאלה אם הדלקה של נתונים ניידים גם דופק את הGPS כמו הפעלה של ה-WIFI.בעצם אם זה העניין אי אפשר לבטל בהגדרות מיקום את החיבור לגוגל? המכשיר לא תחת ידי אנסה בהמשך.
עוד אפשרות שעולה לי בראש זה שימוש בסים נטפרי וחסימת הכתובת client4.google.com בהגדרות הסינון באיזור האישי בנטפרי. -
@חיים-i יש שם סוג של פתרון זמני:

השאלה אם הדלקה של נתונים ניידים גם דופק את הGPS כמו הפעלה של ה-WIFI.בעצם אם זה העניין אי אפשר לבטל בהגדרות מיקום את החיבור לגוגל? המכשיר לא תחת ידי אנסה בהמשך.
עוד אפשרות שעולה לי בראש זה שימוש בסים נטפרי וחסימת הכתובת client4.google.com בהגדרות הסינון באיזור האישי בנטפרי. -
@חיים-i זה עדכון שצריך להתקין או שפשוט חזר פתאום לעבוד?
פשוט יש לי מכשיר שאני לבד הפכתי לוויז בלבד השאלה אם צריך להתקין משהו כדי שיעבוד?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות